Som AGF og Liverpool-fan, så har man det ret svingende for tiden :) Lige i går var nu ganske fin, da jeg ikke kunne være mere ligeglad med den sidste LFC-kamp.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Som AGF og Barcelona-fan, så har man det ret svingende for tiden ;)
Ej det var sgu en god kamp i går, og med kun 2-2 til FCK så bliver det dælme spændende i aften. Og sikke da en afslutning på det engelske mesterskab! Og gad vide om 5-2 afklapsningen får betydning for Bayern. Det må vi jo håbe det ikke gør ;)
Som Liverpool og F.C.K. fan går det skidt i disse uger og så er det altid en trøst, at Brøndby bliver savet midt over af AGF og i det hele taget ligger laaaangt nede i tabellen :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Hahahahaha, jesus christ. Og den er ikke fake? Mandens kommentarer på Twitter i går og i dag har været fuldkommen frygtelige:
"The head was never gone at any stage, once I'd been sent off, one of our players suggested I should try to take one of theirs with me. It never worked but god loves a trier."
Håber han får 6-8 måneder. Det bliver nok 8-9 kampe, realistisk set.
Nej, den skulle være god nok. Til hans forsvar skal det siges, at han skrev det for næsten et halvt år siden, og dengang var han jo det blideste lam ;)
The Insider (4546) skrev:
Det bliver nok 8-9 kampe, realistisk set.
Det ville ikke undre mig, hvis det blev mindre end det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Læste lige hos to Engelske aviser, at han står til 9 eller 10 dage.
Stod det til mig, var en henrettelsespeloton ikke for meget. Han har altid været fuldstændig lam i kasketten og jeg blev godt nok nervøs, da der for nogle sæsoner siden, gik rygter om at Liverpool var ude efter ham. Så havde jeg sgu meldt mig ud af fanklubben.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#4541 dyg 13 år siden
#4542 loki 13 år siden
Ej det var sgu en god kamp i går, og med kun 2-2 til FCK så bliver det dælme spændende i aften. Og sikke da en afslutning på det engelske mesterskab! Og gad vide om 5-2 afklapsningen får betydning for Bayern. Det må vi jo håbe det ikke gør ;)
#4543 MMB 13 år siden
Mit bud:
-------------------Hart--------------------
Lahm----Kompany---Barzagli---Marcelo
---------Pirlo---------Yaya Toure---------
-------Messi-------------C. Ronaldo-------
-------Van Persie------Ibrahimovic-------
Træner: Conte
Tæt på at komme på holdet:
Xavi
Özil
Buffon
Casillas
David Silva
Alves
Rooney
Chiellini
Neuer
Vidal
Götze
Gomez
Cavani
Piszczek
Jeg har sikkert glemt andre!
#4544 Åkepool 13 år siden
#4545 Kruse 13 år siden
#4546 The Insider 13 år siden
"The head was never gone at any stage, once I'd been sent off, one of our players suggested I should try to take one of theirs with me. It never worked but god loves a trier."
Håber han får 6-8 måneder. Det bliver nok 8-9 kampe, realistisk set.
#4547 Kruse 13 år siden
Nej, den skulle være god nok. Til hans forsvar skal det siges, at han skrev det for næsten et halvt år siden, og dengang var han jo det blideste lam ;)
Det ville ikke undre mig, hvis det blev mindre end det.
#4548 HonoDelLoce 13 år siden
#4549 Åkepool 13 år siden
Stod det til mig, var en henrettelsespeloton ikke for meget. Han har altid været fuldstændig lam i kasketten og jeg blev godt nok nervøs, da der for nogle sæsoner siden, gik rygter om at Liverpool var ude efter ham. Så havde jeg sgu meldt mig ud af fanklubben.
#4550 Richard Burton 13 år siden