Gravatar

#4551 HonoDelLoce 13 år siden

Også herfra da!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4552 Åkepool 13 år siden

Ja for satan. Det er sjældent jeg ser sidder og bider negle og maven slår knuder, når jeg ser en kamp der ikke inkluderer Liverpool eller F.C.K., men det skete igår. Damn det var hårdt at følge de sidste 15 min.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4553 HonoDelLoce 13 år siden

Man kan vel også med rette sige, at OB (og ikke mindst vi løver) var en smule heldige i flere omgange :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4554 loki 13 år siden

Ja det var i - lad os håbe det ikke holder! ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#4555 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Årets italienske hold i følge Sky: http://sport.sky.it/sport/calcio_italiano/photogal...

Årets italienske flophold i følge Sky: http://sport.sky.it/sport/calcio_italiano/photogal...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4556 MMB 13 år siden

Synes sgu ikke rigtig, man kan sætte folk som årets flop, når de ikke har fået noget spilletid af træneren...
Gravatar

#4557 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Det synes jeg nu sagtens at man kan. Når en spiller bliver hentet for mange millioner kroner og ikke engang er i stand til at spille sig på holdet, synes jeg i sandhed at spilleren er et flop.
Gravatar

#4558 MMB 13 år siden

Whispering Horse (4557) skrev:
Det synes jeg nu sagtens at man kan. Når en spiller bliver hentet for mange millioner kroner og ikke engang er i stand til at spille sig på holdet, synes jeg i sandhed at spilleren er et flop.

Men det er jo ikke altid spillerens skyld...
Gravatar

#4559 Åkepool 13 år siden

Så er Dalglish røget, ser det ud til.

Og lidt positivt: Gerrard anfører for England :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4560 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Fantastisk træner som England har fået. Han har lige udtalt at han blandt andet har udtaget Chamberlain pga. hans gode præstationer overfor Ambrosini og Pirlo.

Problemet er at Ambrosini slet ikke spillede og Pirlo er som bekendt ikke Milan spiller.

Udover det så tror jeg ikke at England går videre fra gruppespillet.

Skriv ny kommentar: