Ja for satan. Det er sjældent jeg ser sidder og bider negle og maven slår knuder, når jeg ser en kamp der ikke inkluderer Liverpool eller F.C.K., men det skete igår. Damn det var hårdt at følge de sidste 15 min.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Det synes jeg nu sagtens at man kan. Når en spiller bliver hentet for mange millioner kroner og ikke engang er i stand til at spille sig på holdet, synes jeg i sandhed at spilleren er et flop.
Det synes jeg nu sagtens at man kan. Når en spiller bliver hentet for mange millioner kroner og ikke engang er i stand til at spille sig på holdet, synes jeg i sandhed at spilleren er et flop.
Fantastisk træner som England har fået. Han har lige udtalt at han blandt andet har udtaget Chamberlain pga. hans gode præstationer overfor Ambrosini og Pirlo.
Problemet er at Ambrosini slet ikke spillede og Pirlo er som bekendt ikke Milan spiller.
Udover det så tror jeg ikke at England går videre fra gruppespillet.
#4551 HonoDelLoce 13 år siden
#4552 Åkepool 13 år siden
#4553 HonoDelLoce 13 år siden
#4554 loki 13 år siden
#4555 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Årets italienske flophold i følge Sky: http://sport.sky.it/sport/calcio_italiano/photogal...
#4556 MMB 13 år siden
#4557 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#4558 MMB 13 år siden
Men det er jo ikke altid spillerens skyld...
#4559 Åkepool 13 år siden
Og lidt positivt: Gerrard anfører for England :)
#4560 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Problemet er at Ambrosini slet ikke spillede og Pirlo er som bekendt ikke Milan spiller.
Udover det så tror jeg ikke at England går videre fra gruppespillet.