Gravatar

#4671 loki 13 år siden

Ja nu bliver det sgu spændende på onsdag! Go go FCN, vi trænger til noget fornyelse (samt det kunne være totalt griner at se hvad FCN kan gøre i CL).
www.peakoil.dk
Gravatar

#4672 Richard Burton 13 år siden

Fuldt fortjent må jeg sige, hvis FCN får guldet. FCK har været rystende ineffektive i dette forår og spillede af helvede til i dag.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4673 Åkepool 13 år siden

Lorte F.C.K.!!!

Men ja, fuldt fortjent nederlag til F.C.K., endnu engang.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4674 MMB 13 år siden

I aften kl. 21 er der finale i Coppa Italia (den italienske pokalfinale) mellem Juventus og Napoli. Dette kommer også til at være Alessandro Del Pieros sidste kamp for Juventus nogensinde. Det bliver en trist dag for alle Del Piero fans, men omvendt kan det også blive endnu en festdag for Juventus.

Til de evt. interesserede derude, så kan kampen streames lovligt og gratis her http://tv2sport.dk/juventus-napoli, eftersom TV2 Sport har valgt at prioritere ishockey frem for fodbold.

God kamp!
Gravatar

#4675 loki 13 år siden

Jeg ser aldrig italiensk fodbold, men en gratis pokalfinal lyder da fristende, så mange takker for linket ^^
www.peakoil.dk
Gravatar

#4676 MMB 13 år siden

loki (4675) skrev:

Jeg ser aldrig italiensk fodbold, men en gratis pokalfinal lyder da fristende, så mange takker for linket ^^

Så lidt! Idéen med at dele streamet herinde var jo at få nogle flere til at se italiensk fodbold. :)
Gravatar

#4677 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Fedt med Pescara tilbage i Serie A. Glæder mig allerede til at se Zdenek Zeman igen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4678 MMB 13 år siden

Shite...
Gravatar

#4679 MMB 13 år siden

Fedt tidspunkt at levere sæsonens værste præstation...
Gravatar

#4680 The Insider 13 år siden

Og SkySports rapporterer, at Drogba har taget afsked med sine holdkammerater. Der er vist ikke mange fodboldspillere, som har stoppet, mens legen har været SÅ god. Han havde sine tvivlsomme stunder, han var til tider en anelse pinlig at have på sit hold, og det tog ham et par sæsoner at komme op i gear... men for fanden en fantastisk fodboldspiller og et fantastisk menneske, som har gjort så meget for ikke blot Chelsea FC, men også afrikansk fodbold og kampen for fred hjemme i Elfenbenskysten. Fuldkommen vanvittigt, at han ikke var med blandt angriberne i Premier League 20-afstemningen.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: