Gravatar

#931 HonoDelLoce 13 år siden

Det kan også være, de giver ham kompensation, da han har nægtet at udvikle sig siden han var 20!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#932 TheEnd 13 år siden

HonoDelLoce (931) skrev:
Det kan også være, de giver ham kompensation, da han har nægtet at udvikle sig siden han var 20!
hehe :D
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#933 Bony 13 år siden

HonoDelLoce (927) skrev:
Og det var noget af en kamp, du gik glip af!

Ja, det skal jeg da godt nok love for. Fulgte dog lidt med på telefonen via Live Scores og Facebook, så helt lost var jeg ikke. Men det var alligevel lidt halv deprimerende, at se målene tikke ind, når nu man ikke selv kunne se kampen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#934 loki 13 år siden

Så er der 2½ time til at Barca træder på banen og afgøre det spanske mesterskab ^^

Gogogo Barca!!
www.peakoil.dk
Gravatar

#935 dyg 13 år siden

#933 - Jeg så den heller ikke, men jeg har tyet til ufine metoder for at få den set bagefter :S
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#936 loki 13 år siden

Det var snork af en kamp, men det var nok!

Barca!!
www.peakoil.dk
Gravatar

#937 Babo Rises 13 år siden

Barca. En titel tilbage.
Gravatar

#938 HonoDelLoce 13 år siden

Ham der Ronaldo.. Puuuuh ha....
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#939 Steffan Rasmussen 13 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#940 Antlion 13 år siden

Pointstraf? Hvis sagen har noget på sig, kan jeg ikke se, hvorfor Milan bør straffes på point? Ironisk nok scorede Borriello kampens eneste mål mod Milan i runde 17.

Skriv ny kommentar: