#4751, jeg er bare glad for, at han ikke bombede Stamford Bridge, de gange Chelsea vandt opgørene!
Og så eskalerer den seneste korruptionssag i italiensk fodbold da godt nok også temmelig vildt i øjeblikket... Juventus' træner og Napolis anfører er nu også i politiets søgelys. Lad os håbe, de ikke napper endnu en titel, Foeller!
Og så eskalerer den seneste korruptionssag i italiensk fodbold da godt nok også temmelig vildt i øjeblikket... Juventus' træner og Napolis anfører er nu også i politiets søgelys. Lad os håbe, de ikke napper endnu en titel, Foeller!
Kruse (4753) skrev:
Nu er det fra tiden før han var Juventus-træner, så det sker næppe.
this... Men altså, prøv lige at sætte dig ind i tingene en anden gang :)
Det er en rimelig god offensiv de har Chelsea med Mata, Marin og Hazard. Det skal nok blive spændende. Spørgsmålet er om de kan omstille sig til at spille på en anden måde.
Marin er lidt et wildcard, da han havde en meget skidt sæson for Bremen. Men det kommer til at se endnu vildere ud, hvis de også ender med at købe Hulk.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#4758 Helt korrekt. Han har ikke spillet godt for Werder Bremen det sidste stykke tid og bliver også brugt forkert synes jeg, når han endelig spiller.
Han var suveræn for Gladbach og i hans første par sæsoner for Bremen var han helt på niveau med Özil. Ganske vist en helt anderledes type. Han kan godt have lidt taktiske vanskeligheder, men hans dribleegenskaber er rigtig gode og han har et lavt tyngdepunkt.
Han er dog også en meget lille spiller, så om han kan måle sig fysisk med de bedste i Premier League vil tiden vise. Jeg var dog ret vild med ham i Gladbach og den første sæson i Bremen, så håber at han gør det.
#4751 Kruse 13 år siden
Who cares? Han er jo død(hvilket skyldes at Aaron Ramsey scorede et mål)!
#4752 The Insider 13 år siden
#4753 Kruse 13 år siden
Nu er det fra tiden før han var Juventus-træner, så det sker næppe.
#4754 Kruse 13 år siden
#4755 The Insider 13 år siden
#4754, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
#4756 MMB 13 år siden
this... Men altså, prøv lige at sætte dig ind i tingene en anden gang :)
#4757 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#4758 Kruse 13 år siden
#4759 Babo84 13 år siden
en gang mafia, altid mafia ;)
#4760 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Han var suveræn for Gladbach og i hans første par sæsoner for Bremen var han helt på niveau med Özil. Ganske vist en helt anderledes type. Han kan godt have lidt taktiske vanskeligheder, men hans dribleegenskaber er rigtig gode og han har et lavt tyngdepunkt.
Han er dog også en meget lille spiller, så om han kan måle sig fysisk med de bedste i Premier League vil tiden vise. Jeg var dog ret vild med ham i Gladbach og den første sæson i Bremen, så håber at han gør det.