Gravatar

#4741 The Insider 13 år siden

#4740, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.
War. War never changes.
Gravatar

#4742 The Insider 13 år siden

PS. Efter dagens landskamp har jeg det lidt bedre med de angiveligt igangværende forhandlinger mellem Hulk og Chelsea... jeg har ellers altid syntes, at han har været so-so for Porto i Champions League-sammenhæng - de eneste kampe, jeg har set ham i, må jeg indrømme.
War. War never changes.
Gravatar

#4743 Åkepool 13 år siden

The Insider (4742) skrev:
Efter dagens landskamp har jeg det lidt bedre med de angiveligt igangværende forhandlinger mellem Hulk og Chelsea

Muligt han er god, men jeg bliver sgu lige nødt til at kommentere på hans røv: Kim Kardashian move over ;)

Sorry, skulle bare ha' det ud af systemet efter kampen idag.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4744 JannikAnd 13 år siden

Åkepool (4743) skrev:
Muligt han er god, men jeg bliver sgu lige nødt til at kommentere på hans røv: Kim Kardashian move over ;)

Med Ivanović i truppen må man konkludere, at Chelsea har en høj tolerancetærskel, når det kommer til abnormt store røve.
Gravatar

#4745 Åkepool 13 år siden

JannikAnd (4744) skrev:
Med Ivanović i truppen må man konkludere, at Chelsea har en høj tolerancetærskel, når det kommer til abnormt store røve.

he he, ja han er også godt i stand, men Hulk tager altså prisen.
Gravatar

#4746 Åkepool 13 år siden

Af ukendte årsager kan jeg ikke tage Norge2, så er der en der ligger inde med et link til et sted hvor jeg kan se Norge - England, eller hvad der efterhånden er tilbage af den?
Gravatar

#4747 Åkepool 13 år siden

Nevermind, er fundet.
Gravatar

#4748 Åkepool 13 år siden

Wauw Insider, du må da være ved at briste af stolthed, over jeres nye kendis-fan afsløring:

http://www.metro.co.uk/sport/oddballs/900340-rober...

;)
Gravatar

#4749 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Mark Hoppus er også Chelsea fan. Han skriver i hvert fald jævnligt om dem.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4750 The Insider 13 år siden

#4748, haha, yes, det er temmelig nasty. Men i det mindste er det ikke så slemt som at være Arsenal-fan, der blev tilbedt af selveste Osama Bin Laden. Han besøgte flittigt Highbury i 90'erne.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: