Hulk har bare ikke imponeret mig synderligt, og han var so-so i Europa i den foregående sæson... Selv jeg kunne også have scoret to mål mod Danmark forleden ;-) Men det ser i hvert fald ikke ligefrem sort ud for Chelsea p.t. Der er dæleme sket meget de sidste 4-5 måneder.
Ja hvis blot det går ligesom med Kaka og Sheva, så vil det være fantastisk. To rigtig gode handler som Milan lavede.
Silva er ganske rigtigt en af verdens bedste forsvarsspillere, men for den sum vil det være tosset ikke at slå til. Og så vil klubben også klare kravene i forhold til FFP.
De skulle også allerede være klar på at byde på Dedé.
Selvom det bestemt vil være en rigtig fornuftig handel, så synes jeg alligevel, det er en anelse trist for Serie A som liga. Det går bestemt ikke den rigtige vej for tiden.
Det kan man ikke sige at det gør. Desværre er pengene der bare ikke i øjeblikket. Italiensk fodbold har også skudt sig selv i foden, ved ikke at udvikle sporten. Det er lidt grotesk at det land som muligvis elsker sporten mest, er der hvor den er nedadgående.
En ting som de italienske stadions er et område hvor de halter gevaldigt efter en stor del af verden. Frankrig, Tyskland, England, Holland, Belgien, Portugal og til dels Spanien har alle bedre stadions. De fleste italienske stadions har mere end 20 år på bagen. Der er lige Juventus som har fået sit eget stadion ellers ser det meget skidt ud. Men det er heller ikke nemt når regionerne helst ikke vil poste penge i opgraderinger eller nye stadions.
PSG får i det hele taget et meget stærkt hold til næste sæson. Det bliver spændende at følge dem i Champions League. Jeg tror ikke de kan gå hele vejen endnu, da CL kræver et sammentømret hold.
#4811 bhs 13 år siden
#4812 Kruse 13 år siden
#4813 The Insider 13 år siden
#4814 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Prisen skulle være €50 million. Desuden mener de at han kan blive præsenteret enten i morgen eller på onsdag.
Bliver spændende at se hvad Galliani har at sige til det. Om det er bare er endnu et af de talrige rygter.
#4815 MMB 13 år siden
http://i.imgur.com/U3ihg.png
#4816 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Silva er ganske rigtigt en af verdens bedste forsvarsspillere, men for den sum vil det være tosset ikke at slå til. Og så vil klubben også klare kravene i forhold til FFP.
De skulle også allerede være klar på at byde på Dedé.
#4817 MMB 13 år siden
#4818 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
En ting som de italienske stadions er et område hvor de halter gevaldigt efter en stor del af verden. Frankrig, Tyskland, England, Holland, Belgien, Portugal og til dels Spanien har alle bedre stadions. De fleste italienske stadions har mere end 20 år på bagen. Der er lige Juventus som har fået sit eget stadion ellers ser det meget skidt ud.
Men det er heller ikke nemt når regionerne helst ikke vil poste penge i opgraderinger eller nye stadions.
Fodbolden følger landets deroute.
#4819 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Talent er der dog masser af i truppen.
Et bud fra Gazzetta dello Sport på en startopstilling: http://twitpic.com/9vkul5
#4820 Richard Burton 13 år siden