#4823 Jeg smadrede min hånd gennem 6 cm projektortykt glas, da jeg var yngre og sportsfanatiker. Jeg har aldrig været en god taber. Hellere slukke end skulle købe nyt TV.
Fantastisk. Så har Berlusconi sat en stopper for Thiago Silva handelen og vi kan beholde verdens bedste forsvarsspiller.
Det betyder godt nok også, at vi ikke henter nævneværdige forstærkninger. En forsvarsspiller og måske en midtbanespiller mere.
Pengene ville dog også have lunet og ikke noget jeg ville have begrædt. Jeg er kommet mig over Sheva handelen, som for mig var den værste (i bagspejlet var den udfra et økonomisk synspunkt dog god), og derfor har jeg vendet mig til tanken. Og som Fester siger, så er det meget svært at finde en fuldgod erstatning for Silva.
#4821 Kruse 13 år siden
Nej :)
#4822 Richard Burton 13 år siden
#4823 JannikAnd 13 år siden
#4824 Richard Burton 13 år siden
#4825 fubar 13 år siden
Og hvad er det man siger 2-0 er den farligste føring. Kom så Danmark
#4826 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Det betyder godt nok også, at vi ikke henter nævneværdige forstærkninger. En forsvarsspiller og måske en midtbanespiller mere.
Pengene ville dog også have lunet og ikke noget jeg ville have begrædt. Jeg er kommet mig over Sheva handelen, som for mig var den værste (i bagspejlet var den udfra et økonomisk synspunkt dog god), og derfor har jeg vendet mig til tanken. Og som Fester siger, så er det meget svært at finde en fuldgod erstatning for Silva.
#4827 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#4828 Åkepool 13 år siden
#4829 MMB 13 år siden
#4830 MMB 13 år siden