Gravatar

#4821 Kruse 13 år siden

SIR Ridley Scott (4820) skrev:
Det var så det.

Nej :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4822 Richard Burton 13 år siden

Så vil jeg tænde igen! :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4823 JannikAnd 13 år siden

SIR Ridley Scott (4820) skrev:
Det var så det.
Du er ret dårlig til det her.
Gravatar

#4824 Richard Burton 13 år siden

#4823 Jeg smadrede min hånd gennem 6 cm projektortykt glas, da jeg var yngre og sportsfanatiker. Jeg har aldrig været en god taber. Hellere slukke end skulle købe nyt TV.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4825 fubar 13 år siden

Jeg så cl-finalen mellem Milan og Liverpool sammen med en Liverpool fan. Han gad ikke se mere bold da den stod 3-0 til Milan, og tog hjem.

Og hvad er det man siger 2-0 er den farligste føring. Kom så Danmark
Gravatar

#4826 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Fantastisk. Så har Berlusconi sat en stopper for Thiago Silva handelen og vi kan beholde verdens bedste forsvarsspiller.

Det betyder godt nok også, at vi ikke henter nævneværdige forstærkninger. En forsvarsspiller og måske en midtbanespiller mere.

Pengene ville dog også have lunet og ikke noget jeg ville have begrædt. Jeg er kommet mig over Sheva handelen, som for mig var den værste (i bagspejlet var den udfra et økonomisk synspunkt dog god), og derfor har jeg vendet mig til tanken. Og som Fester siger, så er det meget svært at finde en fuldgod erstatning for Silva.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4827 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

I øvrigt også lidt sjovt at Gattuso skal spille i FC Sion fra næste sæson. Det er lidt af et scoop af dem.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4828 Åkepool 13 år siden

Og så bliver det spændende om Laudrup/Swansea er et godt ægteskab.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4829 MMB 13 år siden

MEGET!
Gravatar

#4830 MMB 13 år siden

Seedorf stopper i Milan. Farvel til en i sandhed sympatisk spiller. :) Det bliver spændende at se, hvor han nu skal hen.

Skriv ny kommentar: