Det er det helt sikkert. Det eneste der nærmest kan forhindre et skifte, er hvis Zlatan siger nej.
Og de spillere som Milan angiveligt har på sin liste over spillere der skal "erstatte" dem er Tevez eller Dzeko til angrebet og så Dede, Kolarov, Ogbanna, Rolando, Astori. Naturligvis ikke alle af de sidstnævnte men en af dem, måske to.
Milan sparer til gengæld også en del i løn. €108m for at være helt nøjagtig. Zlatan er i øjeblikket den næstbedst betalte spiller i verden, men har så også været pengene værd.
I følge Sky Italia så har PSG lavet en handel med Milan som sender Zlatan og Thiago Silva til PSG mod et beløb på €65m.
Det havde jeg godt set og det er da også fuldstændig latterligt meget.
Jeg forstår ikke hvis PSG virkelig kan lokke så store spillere til. Ja, de vil givetvis få en fantastisk løn, men hvad vil udfordringen lige være i den Franske liga, som alt andet lige ikke er på niveau med England, Spanien, Italien og Tyskland. De kommer helt sikkert til at spille CL de fleste sæsoner, men det er jo kun en lille del af en sæson, sådan rent kampmæssigt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Silvio har netop bekræftet at Milan har solgt Thiago Silva og Zlatan Ibrahimovic til PSG. Så nu har han ca. halvanden måned til at finde et par erstatninger.
Jeg tror dog højest at det bliver halvdelen af transferbeløbet der bliver brugt på erstatninger.
Må indrømme, at jeg ikke helt fatter hvorfor man gider skifte til PSG. Ja ja, sikkert pga. mange penge, men det må da være død kedeligt at spille i fransk liga, og jeg tror ikke de vinder CL. Jeg fatter slet ikke Silva også skifter, når han havde nærmest alle andre muligheder for at udvikle sig hos bedre hold..
Der er selvfølgelig det med penge, som altid spiller ind. Ellers så har PSG jo efterhånden et meget slagkraftigt hold. Menez, Pastore, Sakho, Sirigu, Maxwell, Motta, Lavezzi. Dertil skal det heller ikke undervurderes at det er Leonardo og Ancelotti der er hos PSG. Det var Leonardo der i sin tid hentede T. Silva til netop Milan.
Udover det så kommer de til at spille i en liga der er i rivende udvikling, med mange tilskuere. Og så er Paris også en skøn by.
#4861 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Og de spillere som Milan angiveligt har på sin liste over spillere der skal "erstatte" dem er Tevez eller Dzeko til angrebet og så Dede, Kolarov, Ogbanna, Rolando, Astori. Naturligvis ikke alle af de sidstnævnte men en af dem, måske to.
Milan sparer til gengæld også en del i løn. €108m for at være helt nøjagtig. Zlatan er i øjeblikket den næstbedst betalte spiller i verden, men har så også været pengene værd.
#4862 Åkepool 13 år siden
Det havde jeg godt set og det er da også fuldstændig latterligt meget.
Jeg forstår ikke hvis PSG virkelig kan lokke så store spillere til. Ja, de vil givetvis få en fantastisk løn, men hvad vil udfordringen lige være i den Franske liga, som alt andet lige ikke er på niveau med England, Spanien, Italien og Tyskland. De kommer helt sikkert til at spille CL de fleste sæsoner, men det er jo kun en lille del af en sæson, sådan rent kampmæssigt.
#4863 Åkepool 13 år siden
Ingen er så mange penge værd, uanset hvor gode de er.
#4864 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Jeg tror dog højest at det bliver halvdelen af transferbeløbet der bliver brugt på erstatninger.
#4865 MMB 13 år siden
#4866 Åkepool 13 år siden
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18823096
En som "Italienerne" her må kende til. Så kan i sige noget om hans kvaliteter?
#4867 Babo84 13 år siden
#4868 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Udover det så kommer de til at spille i en liga der er i rivende udvikling, med mange tilskuere. Og så er Paris også en skøn by.
#4869 Babo84 13 år siden
#4870 Åkepool 13 år siden
Jeg er med dig, som jeg også rundede i #4862, så mine argumenter står der, men de er nogenlunde som dine.
Og så kan man sige:
Ja ja, men:
Så jeg forstår sgu heller ikke at spillere af den kaliber gider Frankrig.