#4879, det er ikke tit, jeg kan sige det, men jeg er 100% enig med dig :-)
Den har jeg ventet på at høre, i ligeså høj grad som Grubers bande i Die Hard har været spændte på at åbne boksen ;) Så jeg hører denne melodi i baggrunden:
Fan-fucking-tastisk! F.C.K. det værste lortehold i 70 min., men hvad gør det når de udnytter de sidste 24 til det maksimale :)
Puha. Tal lige om elendig premiere med maksimalt udbytte x 10. Håber det kan få dem til at fungere bedre som hold næste gang. Og få så solgt Sølvi med det samme!
Men derudover må jeg give dig ret i at Paris er Frankrigs svar på Lykken. Et røvhul af en by folk kun tager til i uge 30.
Og jo, jeg har i den grad påstået at det udelukkende penge der afgør om en klub kan vinde noget som helst. Noget jeg hellere må trække tilbage.. Samt at Chelsea først i år har kunne spille med om noget som helst, og at det tog dem mange, mange år at blive en magtfaktor i europæisk klubfodbold. Lissom City heller ikke vil kunne udfordre nogen som helst før om utallige år, og i mange år frem stadig må ligge under for deres storebror i de røde trøjer.
Woohoo! Marko Marin og Eden Hazard scorer begge i deres allerførste kamp for Chelsea. Vi kan vist godt garantere, at det betyder, at de aldrig scorer igen.
Raiola, som blandt andet er agent for Zlatan er i øvrigt langt fra begejstret for UEFA og Platini. Her er nogle udpluk af hvad han lige har sagt i et interview.
Raiola: "UEFA have only done damage to football. I hoped that it would change with Platini, but it has become worse".
"The only thing that ever changes in UEFA is the name of the president, but all the rest is just the same shit".
"UEFA never did anything for football. They never did anything for the players or for the infrastructure anywhere".
"UEFA only complain about football getting more and more expensive. But they’re the ones that are making it more expensive".
"If we’re all thinking about UEFA and counting on them, then we’re all dead".
#4881 Babo84 13 år siden
Den har jeg ventet på at høre, i ligeså høj grad som Grubers bande i Die Hard har været spændte på at åbne boksen ;) Så jeg hører denne melodi i baggrunden:
#4882 Kruse 13 år siden
#4883 Åkepool 13 år siden
Fan-fucking-tastisk! F.C.K. det værste lortehold i 70 min., men hvad gør det når de udnytter de sidste 24 til det maksimale :)
#4884 Richard Burton 13 år siden
Puha. Tal lige om elendig premiere med maksimalt udbytte x 10. Håber det kan få dem til at fungere bedre som hold næste gang. Og få så solgt Sølvi med det samme!
#4885 fubar 13 år siden
...men det har Porto, hvor de slog Monaco
#4886 fubar 13 år siden
Og jo, jeg har i den grad påstået at det udelukkende penge der afgør om en klub kan vinde noget som helst. Noget jeg hellere må trække tilbage..
Samt at Chelsea først i år har kunne spille med om noget som helst, og at det tog dem mange, mange år at blive en magtfaktor i europæisk klubfodbold. Lissom City heller ikke vil kunne udfordre nogen som helst før om utallige år, og i mange år frem stadig må ligge under for deres storebror i de røde trøjer.
#4887 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#4888 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#4889 The Insider 13 år siden
#4890 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Raiola: "UEFA have only done damage to football. I hoped that it would change with Platini, but it has become worse".
"The only thing that ever changes in UEFA is the name of the president, but all the rest is just the same shit".
"UEFA never did anything for football. They never did anything for the players or for the infrastructure anywhere".
"UEFA only complain about football getting more and more expensive. But they’re the ones that are making it more expensive".
"If we’re all thinking about UEFA and counting on them, then we’re all dead".