Nej måske ikke nu, men så er der da overflod af venstrebacks hos dem.
Sikker Liverpool sejr i en kamp de styrede fra start til slut, med momentvis rigtig godt spil.
Men det mest interessante ved kampen var at Agger spillede. Betyder det så ikke, at han vil være CL-spærret for City eller Barca, som jo gerne vil købe ham? Eller har aviserne misforstået noget, da de jo spekulerede i, at det var derfor han ikke var med i den første kamp.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Men det er nok mere som erstatning for Oviedo, som nok snart bliver skudt afsted. De mangler stadig den nye Linderoth/Kvist på midtbanen, så der kan komme noget styring og fighterhjerte centralt.
Jeg føler mig nu helt overbevist om at MJ skal på bruges i det centrale forsvar. Han har ikke spillet andet end 4-5 kampe som venste back i Spanien (ud af 54 kampe, mener jeg).
Selvfølgelig har man så den mulighed at bruge ham på venstre back i kampe mod større hold, alt efter hvem kan kommer til at møde i CL/EL, da han er meget god som defensiv back. Men at de køber ham som ny decideret venstre back, det tror jeg ikke på. Hele FCK's spilkoncept er jo bygget op om offensive backs, og der er MJ på ingen måde imponerende. Defensivt er han dog uden tvivl en af de bedste danskere.
Åkepool (4922) skrev:
Sikker Liverpool sejr i en kamp de styrede fra start til slut, med momentvis rigtig godt spil.
Men det mest interessante ved kampen var at Agger spillede. Betyder det så ikke, at han vil være CL-spærret for City eller Barca, som jo gerne vil købe ham? Eller har aviserne misforstået noget, da de jo spekulerede i, at det var derfor han ikke var med i den første kamp.
Så vidt som jeg husker reglerne, så kan man få dispensation til at spille i en europæisk turnering for et hold selvom man allerde har spillet europæisk for et andet hold, såfremt det kun har været i kvalifikationskampe og ikke i den samme. (så at han har spillet EL-kval udelukker ham ikke fra at spille CL-gruppe for et andet hold)
Det kan dog godt ske, at de regler er ændrede siden jeg sidst læste op på det..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Tjek i øvrigt lige indlægget igen, har lavet en rettelse med noget mere henvendt til dig ! ;)
Takker. Det er ikke så godt hvis det er tilfældet. Havde ellers håbet at det var et statement fra Liverpool der indikerede at han ikke var til salg. Slet ikke nu hvor han har fået tushed YNWA på knoerne :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg håber nu også selv meget på, at han bliver. Selvom det ikke er sjovt at sige om en Brøndby-mand, så er han en af de bedst spillende forsvarsspillere i verden. Det kræver s'gu sin mand at få selv Monkey-man Skrtel til at se godt ud (altså, som fodboldspiller.... Det kræver et hold kirurger og et blindfold at ham til at se godt ud sådan rent æstetisk...)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#4921 Richard Burton 13 år siden
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/oviedo-vi...
#4922 Åkepool 13 år siden
#4923 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg føler mig nu helt overbevist om at MJ skal på bruges i det centrale forsvar. Han har ikke spillet andet end 4-5 kampe som venste back i Spanien (ud af 54 kampe, mener jeg).
Selvfølgelig har man så den mulighed at bruge ham på venstre back i kampe mod større hold, alt efter hvem kan kommer til at møde i CL/EL, da han er meget god som defensiv back. Men at de køber ham som ny decideret venstre back, det tror jeg ikke på. Hele FCK's spilkoncept er jo bygget op om offensive backs, og der er MJ på ingen måde imponerende. Defensivt er han dog uden tvivl en af de bedste danskere.
Så vidt som jeg husker reglerne, så kan man få dispensation til at spille i en europæisk turnering for et hold selvom man allerde har spillet europæisk for et andet hold, såfremt det kun har været i kvalifikationskampe og ikke i den samme. (så at han har spillet EL-kval udelukker ham ikke fra at spille CL-gruppe for et andet hold)
Det kan dog godt ske, at de regler er ændrede siden jeg sidst læste op på det..
#4924 Åkepool 13 år siden
Det er helt sikkert også muligt, hvilket vil være fint, da de ikke har set fantastiske ud i et stykke tid dernede.
#4925 HonoDelLoce 13 år siden
Enig! Tjek i øvrigt lige indlægget igen, har lavet en rettelse med noget mere henvendt til dig ! ;)
#4926 Åkepool 13 år siden
Takker. Det er ikke så godt hvis det er tilfældet. Havde ellers håbet at det var et statement fra Liverpool der indikerede at han ikke var til salg. Slet ikke nu hvor han har fået tushed YNWA på knoerne :)
#4927 Åkepool 13 år siden
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fo...
#4928 HonoDelLoce 13 år siden
#4929 Åkepool 13 år siden
#4930 loki 13 år siden
Hvor pessimistisk! ;)