Gravatar

#4931 Åkepool 13 år siden

loki (4930) skrev:
Hvor pessimistisk! ;)

Realistisk ;)

Jeg håber da af hele mit hjerte, at de bliver de store mod Lille (badabum) og når den første kamp oprunder, så er min optimisme steget gevaldigt og så tror jeg sikkert på det (sådan plejer det at være), men helt seriøst har de ikke en chance.

Men skulle de tabe, så er Liverpool-scenariet fantastisk.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4932 The Insider 13 år siden

Nice. BBC har kåret Oscar til OL's bedste spiller. Synd at han taber sin første Chelsea-kamp i eftermiddag...
War. War never changes.
Gravatar

#4933 Kruse 13 år siden

The Insider (4932) skrev:
Nice. BBC har kåret Oscar til OL's bedste spiller. Synd at han taber sin første Chelsea-kamp i eftermiddag...

Og synd at hans enorme afbrænder i finalen kostede Brasilien muligheden for guld...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4934 The Insider 13 år siden

Manden er jo genial - med sådan en veltimet og 100% planlagt afbrænder mindsker han ikke blot presset på sig selv og modstandernes opdækning af ham, men han sørger også for, at et usympatisk fjols som Neymar aldrig får en OL-guldmedalje. Det tager jeg gerne hatten af for!
War. War never changes.
Gravatar

#4935 MMB 13 år siden

The Insider (4932) skrev:

Skal vi seriøst til at høre på det der i en hel sæson? :(
Gravatar

#4936 The Insider 13 år siden

#4935, jeg skulle lige til at skrive: Har I ikke glædet jer til endnu en hel sæson af Johan Albrechtsens "special brand of anti-jinxing"? ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#4937 Kruse 13 år siden

The Insider (4934) skrev:
men han sørger også for, at et usympatisk fjols som Neymar aldrig får en OL-guldmedalje.

Det skulle du ikke have sagt. Nu bliver han Chelsea's næste indkøb :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4938 The Insider 13 år siden

#4937, haha, tænkte jeg faktisk også netop det øjeblik, hvor jeg havde postet det :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4939 The Insider 13 år siden

Hold da op, billedkvaliteten er elendig.
War. War never changes.
Gravatar

#4940 MMB 13 år siden

Jep. Dog ikke Canal 9 kvalitet.

Skriv ny kommentar: