Gravatar

#4991 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg skal i øvrigt love for at det for alvor er blevet muligt at se mange forskellige ligaer.

Jeg opdagede i går at Canal 8 åbenbart også sender fra MLS og TV2 Sport sender jo brasiliansk fodbold. Dertil er der de sædvanlige med engelske, italiensk, spansk, tysk, fransk, hollandsk og dansk fodbold.

Ikke fordi jeg interesserer mig så meget for det, men der er da muligheder for dem der gerne vil følge andre ligaer end engelsk, spansk og italiensk.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4992 MMB 13 år siden

Italiensk fodbold var jo ikke engang en mulighed før, så det er fantastisk, at det endelig er muligt at se Serie A uden ekstrapakker.
Gravatar

#4993 loki 13 år siden

@4991

Yes jeg har gjort mig lidt den samme tanke tidligere i dag. Jeg bruger altid http://www.betxpert.com/tvguide/fodbold for at danne mig et hurtigt overblik over dagens bold, og af de 15 forskellige kampe kan jeg se de 14. (Tror ikke jeg har Lig TV. Lyder også skummelt o.O)
www.peakoil.dk
Gravatar

#4994 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#4992 Nej i hvert fald ikke mere end en enkelt kamp i ny og næ på Canal 9, så det bliver rart for en gangs skyld at følge det på TV.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4995 HonoDelLoce 13 år siden

Føj hvor var Chelsea kedelige efter de første ti minutter !

Håber da godt nok at de kommer ud med lysten til at score igen efter pausen!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4996 The Insider 13 år siden

Uha, SÅ tæt på, Fernando! Hold da fest, hvor ser det ud til at blive en BLÆNDENDE weekend!
War. War never changes.
Gravatar

#4997 The Insider 13 år siden

Uuuuuuuuh! Så tæt på, Oscar! Wow!
War. War never changes.
Gravatar

#4998 MMB 13 år siden

Wigan må være det mest uskarpe hold nogensinde. Chelsea er zzz...
Gravatar

#4999 The Insider 13 år siden

Fuldstændig enig, Foeller! 100% i dreamland! 8-)
War. War never changes.
Gravatar

#5000 The Insider 13 år siden

Perfeeeeeeekt. Selvom City vinder 4-0 over Southampton, og United scorer til 2-1 dybt inde i Fergie-time i morgen, så har dette været den utvivlsomt bedste PL-start nogensinde!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: