Newcastle ser ud til at fortsætte der hvor de slap og så måtte de endda undvære Pardew i det meste af anden halvleg pga. han lige kom i lidt for meget nærkontakt med linjedommeren.
Man kan dog også godt se at den økonomiske krise har ramt mange hold, når det er et godt transfervindue hvis man kan holde på sine bedste spillere. Det er netop hvad Newcastle har gjort. Hvis de kan få Debuchy som højreback, kan de godt slutte i top 4, hvor de nok skal kæmpe med Arsenal, Chelsea og Tottenham.
Swansea k....... QPR og de k...... Man. U, Man C, Chelsea, Arsenal og alle de andre amatører i år. Laudrup vinder alt og formentlig også Vild med Dans og bliver ny X Factor dommer og vinder med grupperne i år.
#4981 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Resten ser ellers meget godt ud.
#4982 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#4983 Åkepool 13 år siden
For helvede, det må bare ikke blive sådan en lortesæson som den jeg så småt næsten har glemt :(
Masser af boldbesiddelse og nul point, den så jeg godt nok mange gange sidste sæson. Jeg er fucking deprimeret.
Svin!
Bastard! Håber Chelski får så mange klø imorgen.
Og så skulle F.C.K. lige redde lidt af humøret, men næ nej, det kunne de fandme heller ikke finde ud af :(
Ja, jeg er i dårligt humør.
#4984 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Man kan dog også godt se at den økonomiske krise har ramt mange hold, når det er et godt transfervindue hvis man kan holde på sine bedste spillere. Det er netop hvad Newcastle har gjort.
Hvis de kan få Debuchy som højreback, kan de godt slutte i top 4, hvor de nok skal kæmpe med Arsenal, Chelsea og Tottenham.
#4985 Richard Burton 13 år siden
Swansea k....... QPR og de k...... Man. U, Man C, Chelsea, Arsenal og alle de andre amatører i år. Laudrup vinder alt og formentlig også Vild med Dans og bliver ny X Factor dommer og vinder med grupperne i år.
#4986 bhs 13 år siden
#4987 MMB 13 år siden
#4988 MMB 13 år siden
#4989 loki 13 år siden
;)
(Og jeg har åbenbart også Canel 8. Nice.)
#4990 bhs 13 år siden