Gravatar

#4981 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Newcastle mangler godt nok at få købt en defensiv forstærkning. De er meget sårbare når de har skader i de bagerste kæder.

Resten ser ellers meget godt ud.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4982 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Ben Arfa er en fornøjelse når det virkelig kører for ham. Nu har han lige trukket 2 gule kort allerede.
Gravatar

#4983 Åkepool 13 år siden

Er der evt. en der kan forklare mig, hvorfor jeg har set så meget frem til dagen idag?

For helvede, det må bare ikke blive sådan en lortesæson som den jeg så småt næsten har glemt :(

Masser af boldbesiddelse og nul point, den så jeg godt nok mange gange sidste sæson. Jeg er fucking deprimeret.

bhs (4980) skrev:
Haha Liverpool!

Svin!

The Insider (4973) skrev:
Bedste åbningsdag i PL nogensinde

Bastard! Håber Chelski får så mange klø imorgen.

Og så skulle F.C.K. lige redde lidt af humøret, men næ nej, det kunne de fandme heller ikke finde ud af :(

Ja, jeg er i dårligt humør.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4984 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Newcastle ser ud til at fortsætte der hvor de slap og så måtte de endda undvære Pardew i det meste af anden halvleg pga. han lige kom i lidt for meget nærkontakt med linjedommeren.

Man kan dog også godt se at den økonomiske krise har ramt mange hold, når det er et godt transfervindue hvis man kan holde på sine bedste spillere. Det er netop hvad Newcastle har gjort.
Hvis de kan få Debuchy som højreback, kan de godt slutte i top 4, hvor de nok skal kæmpe med Arsenal, Chelsea og Tottenham.
Gravatar

#4985 Richard Burton 13 år siden

Åkepool (4983) skrev:
Ja, jeg er i dårligt humør.
´

Swansea k....... QPR og de k...... Man. U, Man C, Chelsea, Arsenal og alle de andre amatører i år. Laudrup vinder alt og formentlig også Vild med Dans og bliver ny X Factor dommer og vinder med grupperne i år.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4986 bhs 13 år siden

Amen brother!
Gravatar

#4987 MMB 13 år siden

Hold da op, Chelski...
Gravatar

#4988 MMB 13 år siden

Og straffe nu. Hold da kæft...
Gravatar

#4989 loki 13 år siden

Kæft det var flot. Altså billedet. På 6'eren. I HD. So nice!

;)

(Og jeg har åbenbart også Canel 8. Nice.)
www.peakoil.dk
Gravatar

#4990 bhs 13 år siden

Sikke en start af Chelsea

Skriv ny kommentar: