GALLIANI: "We have negotiations going on for Cassano, he has asked to leave the club."
Sådan kan man være så utaknemmelig. Milan tog ham til sig og fik genrejst hans karriere. Han fik hjerteproblemer, men Milan tog sig rigtig godt af ham og forlængede endda hans kontrakt og gav ham alt den tid han skulle bruge for at komme sig. Dette resulterede i at han mod alle odds kom med til EM og spillede en stor rolle.
Dette er så måden man siger tak på. Nå ja og han skifter naturligvis til lokalrivalerne. Men hvis han ikke ønsker at være her, skal han bare smutte. Det bliver værst for ham selv, Milan kan finde en afløser for ham.
I får lov til at betale penge for Pazzini, mens Cassano smutter den anden vej i en byttehandel. Hvis det sker, må det vel være den værste handel i et stykke tid. :P Dog forstår jeg ikke, hvad han vil hos Inter. De er jo heller ikke ligefrem specielt skræmmende.
Det med at betale penge for Pazzini tror jeg ikke på, men et direkte bytte er fint nok. Så håber jeg bare at det betyder at der kommer en kreativ spiller til. Meget gerne Kaka, selv om det vil være meget svært.
Hvem ved hvad Cassano vil. Det tror jeg ikke engang han selv gør. Han er bare ked af at Zlatan og Silva ikke er der mere. Han fremmer dog ikke ligefrem sin karriere.
#5021 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Sådan kan man være så utaknemmelig. Milan tog ham til sig og fik genrejst hans karriere. Han fik hjerteproblemer, men Milan tog sig rigtig godt af ham og forlængede endda hans kontrakt og gav ham alt den tid han skulle bruge for at komme sig. Dette resulterede i at han mod alle odds kom med til EM og spillede en stor rolle.
Dette er så måden man siger tak på. Nå ja og han skifter naturligvis til lokalrivalerne. Men hvis han ikke ønsker at være her, skal han bare smutte. Det bliver værst for ham selv, Milan kan finde en afløser for ham.
#5022 MMB 13 år siden
Dog forstår jeg ikke, hvad han vil hos Inter. De er jo heller ikke ligefrem specielt skræmmende.
#5023 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Hvem ved hvad Cassano vil. Det tror jeg ikke engang han selv gør. Han er bare ked af at Zlatan og Silva ikke er der mere. Han fremmer dog ikke ligefrem sin karriere.
#5024 MMB 13 år siden
#5025 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#5026 MMB 13 år siden
#5027 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Han kan vel altid få sit bettingfirma til at betale lønnen.
#5028 The Insider 13 år siden
#5029 MMB 13 år siden
#5030 bhs 13 år siden