Gravatar

#5031 HonoDelLoce 13 år siden

Til gengæld var Everton altså virkelig gode i de første 60-65 minutter..

Men de døde da godt nok fuldstændig til sidst.

Men hatten af for fætter Bonghår! Hold op, han var dygtig i dag!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5032 loki 13 år siden

Nå, får FCK et godt udgangspunkt inden returopgøret, eller falder de totalt sammen og taber 3-0? Er der nogen her som ikke hepper på dem pga. loyalitet til en anden danske klub? AGF har altid været "min klub", men jeg hepper skam på både FCN og FCK her i CL :)
www.peakoil.dk
Gravatar

#5033 MMB 13 år siden

Jeg tror, de får et ganske fint resultat på hjemmebane, sikkert 0-0 eller 1-1. Dog frygter jeg, at de taber med et par mål på udebane.
Gravatar

#5034 Richard Burton 13 år siden

Jeg håber og krydser fingre, men selvom FCK er på vej frem, så er der for meget uro i bagerste række til at jeg vil give mere end 20% chance. Det kræver ihvertfald en sejr i aften og jeg er bange for, at det skal være med 2 mål inden returkampen.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5035 Åkepool 13 år siden

Jeg tror ikke meget på deres chance, men man skal aldrig sige aldrig.

Men der er ikke noget der ikke er så skidt, at det ikke er godt for noget. Hvis de ryger ud, kan jeg måske være så heldig at de trækker Liverpool i EL (jeg regner selvfølgelig med at Liverpool klasker Hearts).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5036 bhs 13 år siden

Tror på et X i aftenens opgør. Lille er en stærk modstander
Gravatar

#5037 MMB 13 år siden

Hvis FCK skal videre, så tror jeg næsten, det skal være på samme måde som mod Brügge. De skal på hjemmebane hente et uafgjort resultat, hvor der max bliver lukket ét mål ind, alternativt hvis de er rigtig gode en ét måls sejr.
På udebane skal de så håbe på, at deres forsvar holder, og at de selv kan få puttet en kasse eller to ind.
Gravatar

#5038 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg er desværre bange for, at FCK lider et hårdt nederlag i aften.. Jeg tænker 0-3 eller deromkring..

Der er i mine øjne ikke meget, der taler for en FCK-sejr - slet ikke efter Brøndby-kampen.

Men jeg håber, at jeg tager fejl!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5039 MMB 13 år siden

De manglede jo en del profiler mod Brøndby. :)
Gravatar

#5040 HonoDelLoce 13 år siden

Foeller (5039) skrev:
De manglede jo en del profiler mod Brøndby. :)

Udover Oviedo og Bolanos?

Wiland, javist, men nu gjorde Kim C det vel fint nok.

Sölvi har alligevel været en skygge af sig selv i denne sæson.

Og så påpeger flere at de ikke var mentalt til stede på grund af kampen i aften, men hvis man ikke kan sætte sig op til New Firm, så er der s'gu noget galt! Også selvom BiF gør den som bundhold for tiden.

Skriv ny kommentar: