Perfekt første kamp. Ud at score et mål på udebane, så skal der bare ikke lukkes mere end to mål ind. Jeg tror, CV havde ret i, at det var bedst at starte på hjemmebane for FCK.
Udover Brøndbykampen har FCK været rigtigt dygtige (og heldige også da) siden Jacobs kom til.. Jeg synes der er masser af glæde og initiativ at se i spillerne igen i forhold til under Rolle og CV..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Er det ikke også noget med at Niels Christian Holmstrøm får en mere fremtrædende rolle i klubben. Det synes jeg at have læst/hørt et sted. Ham har jeg nu altid godt kunne lide.
I øvrigt synes jeg også at Bryan Oviedo er en meget dygtig spiller. Fortsætter han udviklingen, vil han komme til at spille for et af de store hold i de store ligaer. Vanvittig hurtig og udfordrende krydret med en god teknik. Han spillede også på hans rette position i aften. FCK får mere nytte af ham på venstrekanten.
Er det ikke også noget med at Niels Christian Holmstrøm for en mere fremtrædende rolle i klubben. Det synes jeg at have læst/hørt et sted. Ham har jeg nu altid godt kunne lide.
#5051 Richard Burton 13 år siden
#5052 MMB 13 år siden
#5053 bhs 13 år siden
#5054 loki 13 år siden
Jo jo kunne være langt værre ^^
#5055 HonoDelLoce 13 år siden
Der var gode takter over hele linien i dag (også selvom der var mindre gode perioder i kampen)..
Hold da op, hvor ham TK lige pludselig blomstrer op (ikke blot i dag, men i hele denne sæson-start) og spiller vel sin bedste kamp i FCK-trøjen..
#5056 Richard Burton 13 år siden
#5057 MMB 13 år siden
#5058 HonoDelLoce 13 år siden
Udover Brøndbykampen har FCK været rigtigt dygtige (og heldige også da) siden Jacobs kom til.. Jeg synes der er masser af glæde og initiativ at se i spillerne igen i forhold til under Rolle og CV..
#5059 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
I øvrigt synes jeg også at Bryan Oviedo er en meget dygtig spiller. Fortsætter han udviklingen, vil han komme til at spille for et af de store hold i de store ligaer. Vanvittig hurtig og udfordrende krydret med en god teknik. Han spillede også på hans rette position i aften. FCK får mere nytte af ham på venstrekanten.
#5060 MMB 13 år siden
Haha, jeg tror, vi er uenige om alt fodboldrelateret. :P Hver sin smag, I guess. :)
Men jo, han skal vist hjælpe CV i sportsdirektionen: http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/cv-far-...