Gravatar

#5041 MMB 13 år siden

Well, 4 spillere der normalt starter inde er da en del. :) Uanset om man så mener om erstatningerne var gode eller ej, så ændrer det jo på rytmen. :)
Gravatar

#5042 MMB 13 år siden

Nå, Milan fans. I får lov at betale €7 millioner + Cassano for Pazzini. Hvad siger I til det? :D
Gravatar

#5043 JannikAnd 13 år siden

Det er noget fis. Men mest af alt er jeg skuffet over Cassano.
Gravatar

#5044 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg har det egentlig fint nok med handelen, selv om jeg mener at Milan burde have givet lidt mindre i overgangssum for Pazzini.

Jeg vil hellere have en tændt Pazzini end en umotiveret Cassano. Og Pazzini er faktisk en ganske habil spiller og så får klubben også den boksspiller som de har brug for. Så meget for alt det Milan har gjort for Cassano. Forlænget hans kontrakt og betalt for operation og genoptræning og hele tiden troet på ham og så vælger han bare at forsvinde.

Kakas far, som også er hans agent, er i øvrigt i Milano i dag. Det giver også meget god mening at Milan ønsker at tilknytte ham. Han tilfører holdet noget af det de mangler nu da Cassano er forsvundet, nemlig kreativitet. Det kan forhåbentlig også få folk til stadion. Enten køber klubben Kaka eller også er transfervinduet lukket for Milans vedkommende.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5045 MMB 13 år siden

Det viser godt nok noget om ambitionsniveauet, når man sælger Zlatan og køber en angriber ind, der ikke er ung, og som ikke kunne ramme en ladeport fra 2 meters afstand sidste sæson. Jeg forstår godt, I er sure over Cassano, men I kan da umuligt mene, at Pazzini er en god spiller at få ind, hvis man da bare er lidt ambitiøs. Og at Pazzini rent faktisk er mere værd end Cassano fatter jeg ærlig talt hat og briller af.
Gravatar

#5046 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Det handler ikke om ambitionsniveau, men om økonomi. Inter var de eneste som var interesserede i Cassano og Milan har ikke råd til bare at lade ham sidde på bænken. Pazzini ville gerne den anden vej og så kommer man frem til en handel.

Ellers skulle de have købt Boriello eller Bendtner. Matri var med sine 15 mio. Euro for dyr. Så alternativerne for Milan er ikke bedre. Desuden skal det også nævnes at Milan er meget tæt på M'Baye Niang, som godt nok kun er tiltænkt en plads på primavera holdet. I øvrigt et hold som Milan igennem de seneste par år, har satset meget på.
At finde en angriber til 7-8 mio Euro og som samtidig ikke skal have alverden i løn er svært. Man skal også huske på at salgene af Zlatan og Silva, blev gjort for at lukket et økonomisk hul. Zlatan fik 12 mio Euro om året, hvilket betyder at Milan skal betale det dobbelte pga. skattereglerne i Italien.

Pazzini har mere værdi, fordi han blev købt dyrere ind af Inter. Han blev værdisat til 19 mio Euro han blev købt og man afskrive hele beløbet indenfor kontraktperioden. Han fik en 4½ årig kontrakt og har været hos Inter i halvandet år. Derfor står hans værdi stadigvæk budgetteret med en værdi på ca. 12-13 mio. Euro i Inters regnskab.

Cassano er noget mindre værd. Så det at Cassano smutter betyder ikke så meget økonomisk for Milan, mens det betyder en del for Inters regnskab at man kan få nogle penge ind for Pazzini.
Gravatar

#5047 MMB 13 år siden

Whispering Horse (5046) skrev:
Det handler ikke om ambitionsniveau, men om økonomi. Inter var de eneste som var interesserede i Cassano og Milan har ikke råd til bare at lade ham sidde på bænken. Pazzini ville gerne den anden vej og så kommer man frem til en handel.

Hvorfra ved du, at det kun er Inter, der var interesserede i Cassano?

Ellers skulle de have købt Boriello eller Bendtner. Matri var med sine 15 mio. Euro for dyr. Så alternativerne for Milan er ikke bedre. Desuden skal det også nævnes at Milan er meget tæt på M'Baye Niang, som godt nok kun er tiltænkt en plads på primavera holdet. I øvrigt et hold som Milan igennem de seneste par år, har satset meget på.
At finde en angriber til 7-8 mio Euro og som samtidig ikke skal have alverden i løn er svært. Man skal også huske på at salgene af Zlatan og Silva, blev gjort for at lukket et økonomisk hul. Zlatan fik 12 mio Euro om året, hvilket betyder at Milan skal betale det dobbelte pga. skattereglerne i Italien.

His man har råd til at købe en spiller som Kaka, der heller ikke er helt billig mht. til løn, så har man også muligheden for at købe en angriber, der er bare noget bedre end Pazzini. Dette er dog bestemt ikke den eneste mulighed, der er. Hvis jeg var Milan fan, ville jeg klart foretrække, man købte et ungt talent for på den måde at satse langsigtet i stedet for Pazzini, som både er gammel og middelmådig.

Pazzini har mere værdi, fordi han blev købt dyrere ind af Inter. Han blev værdisat til 19 mio Euro han blev købt og man afskrive hele beløbet indenfor kontraktperioden. Han fik en 4½ årig kontrakt og har været hos Inter i halvandet år. Derfor står hans værdi stadigvæk budgetteret med en værdi på ca. 12-13 mio. Euro i Inters regnskab.

Cassano er noget mindre værd. Så det at Cassano smutter betyder ikke så meget økonomisk for Milan, mens det betyder en del for Inters regnskab at man kan få nogle penge ind for Pazzini.

Well, en spiller er vel nu engang det værd, som markedet gider betale for ham. Jeg fatter ikke, at Milan mener, han er den betalte sum værd.
Gravatar

#5048 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Kaka til Milan er også en meget svær handel at få i gennem. Milan har ganske rigtigt ikke råd til at betale 15-20 mio. Euro for ham, så det Galliani håber på er en gratis låneaftale med forkøbsret. Ellers vil jeg tror at prisen skal være 7-8 mio. Euro for ham.
Han koster også en del i løn, men skulle være gået ned til 5 mio Euro om året. Jeg håber dog at han vil gå ned til 4 mio Euro.
Det er dog en svær situation for Galliani og co.
På den ene side skal de køre en økonomisk forsvarlig forretning men omvendt er det også meget vigtigt at holdet er stærkt nok til at kunne kvalificere sig i top 3 og CL.
Gravatar

#5049 Richard Burton 13 år siden

God start!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5050 bhs 13 år siden

Dog ser jeg mere til et resultat der ender med X. Ikke fordi jeg ikke vil have FCK til at vinde eller andet, men sent fra et økonomisk synsvinkel (min), så ville det være et bedre resultat :) ( i dag)

Skriv ny kommentar: