Gravatar

#5201 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#5197 Det opsummerer også meget godt det der er sket indtil videre i kampen. Nemlig ikke ret meget.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5202 zombieman 13 år siden

sådan Samp
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#5203 MMB 13 år siden

zombieman (5202) skrev:
sådan Samp

+1
Gravatar

#5204 MMB 13 år siden

Haha, Bilan.
Gravatar

#5205 JannikAnd 13 år siden

Hvad er der at le af? Der var jo ikke tale om en ydmygende overraskelse. Der er bare ikke udsigt til en stor sæson i år...
Gravatar

#5206 zombieman 13 år siden

der er ingenting at le af vi kan følges sammen ned i afgrunden selvom det ser ud til vi får en god start
Gravatar

#5207 JannikAnd 13 år siden

Ja, jeg har heller ikke den store tiltro til Inter, så den ligger til højrebenet til Juve. Sådan er det ofte i Serie A: Når ingen af de store hold har handlet ordentligt, vinder Juve Våbenskjoldet. De er bare den mest bastante klub i Italien.
Gravatar

#5208 zombieman 13 år siden

jeg er dog fint tilfreds hvis vi kan spille os i top 3. Hvilket jo også må være milans mål så må Juve få kamp næste år
Gravatar

#5209 JannikAnd 13 år siden

Top 3? Det ville være langt over forventning, hvis det skulle lykkes. Min spinkle tro munder ud i, at alle de øvrige storklubber er lige så svagt stillet. Men der skal et par erhvervelser til, inden transfervinduet lukker. Italiensk fodbold er så småt ved at dræbe sig selv...
Gravatar

#5210 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Top 3 er også målet for mig. Det er meget vigtigt i forhold til det økonomiske. Det ville dog være rart, hvis der var en eller anden der ville sponsorere et nyt stadion. I dag var der kun ca. 38.000 på stadion til en premierekamp, hvilket er meget skuffende.

For Milans vedkommende gælder det om at få vendt den økonomiske nedtur og se om man kan udvikle en masse unge talenter for på den måde at skabe et storhold igen. Desværre ser det ligeså sort ud for italiensk fodbold som det gør for samfundet generelt. Det hjælper heller ikke ligefrem når politikerne i Italien heller ikke gør meget for at fremme sporten. Både med skyhøje skatter, dårlig infrastruktur og modvillighed mod opførelse af nye stadions.

Kunne Italien få en stor slutrunde vil det hjælpe, men det sker næppe med de ledere der er i landet som ikke er villige til at gøre det der skal til for at det sker.

Jeg vil dog så i samme ombæring sige at en liga som den spanske også kun bliver holdt op pga. Real Madrid og Barcelona. Ellers er store dele af den liga også præget af krise med dårlig økonomi og elendige stadions. Dog ikke i ligeså høj grad som Italien.

Nej det er England, Frankrig og Tyskland der er i fremgang.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: