Milan har for øvrigt lige købt Nigel de Jong for €3.5 mio og lønnen skulle ligge på omkring €2.5-3 millioner pr. sæson.
Et klassekøb af Zio Fester. Vi får en spiller der kan agere lige foran forsvaret og beskytte det og samtidig bliver det også muligt at bruge Montolive længere fremme af banen. Ikke nok med at han er en dygtig bolderobrer, så er han også meget pasningsstærk. Faktisk var den spiller i sidste sæson i Premier League der havde den næsthøjeste succesrate hvad angår pasninger.
At det så også er et økonomisk forsvarligt købt er rigtig flot. Han kunne kom til at tjene €6.5 millioner i City, så han går meget ned i løn.
Jeg synes nu Nigel de Jong er en fantastisk spiller. En af de bedste på hans position. Vi så også hvor vigtig en rolle Van Bommel havde ved at beskytte forsvaret.
Super lodtrækning. Det vigtigste var selvfølgelig at undgå en god modstander i andet seedingslag (læs: Shitty), og derudover håber man selvfølgelig på FCN! Så nu skal der sgu ses noget kvalitetbold på dansk grund. Ikke tit, det sker. Derudover skal Chelski bankes helt ud af banen, i så høj en grad, at Abramovic ville ønske, at han var en lille dreng under Stalins styre! Det værste bliver dog at høre på The Insiders brokkerier i denne tråd i lang, lang tid!
Tak skal du have! I har da også trukket tre nogenlunde hold!
Ja, jeg klager bestemt heller ikke. Vi er langt bedre stillet end jer. Men det er klart, når Milan er første seedet. Bare ærgerligt, at vi ikke trak FCN. Jeg er dog fristet til at tage i Parken og se Juve...
Nej, det er rigtigt, men omvendt ville det undre mig, hvis de ikke viser noget spansk bold der, så alle Barca og Madrid fansene ikke tuder hele natten. :)
Ja, jeg klager bestemt heller ikke. Vi er langt bedre stillet end jer. Men det er klart, når Milan er første seedet. Bare ærgerligt, at vi ikke trak FCN. Jeg er dog fristet til at tage i Parken og se Juve...
Du vil sikkert også have godt af at se noget kvalitetsbold for en gangs skyld!
#5311 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Et klassekøb af Zio Fester. Vi får en spiller der kan agere lige foran forsvaret og beskytte det og samtidig bliver det også muligt at bruge Montolive længere fremme af banen. Ikke nok med at han er en dygtig bolderobrer, så er han også meget pasningsstærk. Faktisk var den spiller i sidste sæson i Premier League der havde den næsthøjeste succesrate hvad angår pasninger.
At det så også er et økonomisk forsvarligt købt er rigtig flot. Han kunne kom til at tjene €6.5 millioner i City, så han går meget ned i løn.
#5312 JannikAnd 13 år siden
#5313 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#5314 MMB 13 år siden
Super lodtrækning. Det vigtigste var selvfølgelig at undgå en god modstander i andet seedingslag (læs: Shitty), og derudover håber man selvfølgelig på FCN! Så nu skal der sgu ses noget kvalitetbold på dansk grund. Ikke tit, det sker. Derudover skal Chelski bankes helt ud af banen, i så høj en grad, at Abramovic ville ønske, at han var en lille dreng under Stalins styre! Det værste bliver dog at høre på The Insiders brokkerier i denne tråd i lang, lang tid!
#5315 MMB 13 år siden
Tak skal du have! I har da også trukket tre nogenlunde hold!
#5316 MMB 13 år siden
Tak, tak! Til gengæld kan jeg så regne ud, at der bliver vist FCN-Shaktar i stedet for Juventus-Chelsea. -.-
#5317 Kruse 13 år siden
Men det er ikke usandsynligt at den kamp vil blive vist på TV2Sport.
#5318 JannikAnd 13 år siden
#5319 MMB 13 år siden
#5320 MMB 13 år siden
Du vil sikkert også have godt af at se noget kvalitetsbold for en gangs skyld!