Gravatar

#5321 JannikAnd 13 år siden

Foeller (5320) skrev:
Du vil sikkert også have godt af at se noget kvalitetsbold for en gangs skyld!
Jada! Ihvertfald "live". Jeg har ikke været på et fodboldstadion, siden Brøndby var Danmarks slagskib! Det er immervæk lang tid siden.
Gravatar

#5322 MMB 13 år siden

JannikAnd (5321) skrev:
Jada! Ihvertfald "live". Jeg har ikke været på et fodboldstadion, siden Brøndby var Danmarks slagskib! Det er immervæk lang tid siden.

Hold da op. Er det kun i Danmark eller sådan generelt? :)
Gravatar

#5323 The Insider 13 år siden

Ooooooh yes! Lodtrækningen kunne knap nok være gået bedre! Og tusind tak til alle jer herinde for de venlige kommentarer og tillykke til jer, hvis hold også endte med at få en nogenlunde lodtrækning - nøjagtig som du forudså, Kruse, fik United (selvfølgelig) endnu en gang en uhyre let gruppe. Men den var jo nærmest også lettere sidste sæson...

Men fedt, at Chelsea og FC Nordsjælland sammen kan gå videre til 1/8-finalerne. De to andre hold har jo nada chance 8-) Anyhow, jeg havde slet ikke sat snuden efter et voldsomt Juventus-nederlag, Foeller, men nu hvor du hælder benzin på bålet... Let the games begin!
War. War never changes.
Gravatar

#5324 bhs 13 år siden

City/Real gruppen bliver uhyre spændende at følge. Nu skal der bare investeres i et nyt fjernsyn, inden CL starte :-)
Gravatar

#5325 MMB 13 år siden

The Insider (5323) skrev:
Men fedt, at Chelsea og FC Nordsjælland sammen kan gå videre til 1/8-finalerne. De to andre hold har jo nada chance 8-) Anyhow, jeg havde slet ikke sat snuden efter et voldsomt Juventus-nederlag, Foeller, men nu hvor du hælder benzin på bålet... Let the games begin!

Hehe! ;) Ja, jeg går all in. Så må jeg bare slette min bruger og komme tilbage på Filmz under et nyt alias ligesom alle de andre, hvis det går helt galt!
Gravatar

#5326 JannikAnd 13 år siden

Foeller (5322) skrev:
Hold da op. Er det kun i Danmark eller sådan generelt? :)
Totalt generelt. Jeg har heller ikke set en kamp i udlandet i mange år. Og dansk fodbold interesserer mig ikke en dadel :)
Gravatar

#5327 MMB 13 år siden

JannikAnd (5326) skrev:
Totalt generelt. Jeg har heller ikke set en kamp i udlandet i mange år. Og dansk fodbold interesserer mig ikke en dadel :)

Ja, okay. :) Desværre tror jeg kun, at billetterne til Champions League kampene bliver solgt i pakker, således du skal købe adgang til alle tre kampe. Det er i hvert fald sådan, jeg har forstået det.
Gravatar

#5328 JannikAnd 13 år siden

Virkelig? Det var dog en sær metode. Det kan jeg på ingen måde forestille mig, er fordelagtigt for arrangørerne. Det er jo næppe FCN, der trækker de anonyme tilskuere...
Gravatar

#5329 MMB 13 år siden

FCN skrev:
Torsdagens lodtrækning til Champions League-gruppespillet sendte FC Nordsjælland op mod Juventus, Chelsea og Shakhtar Donetsk. Du kan dog ikke købe billetter kun til Chelsea-kampen i Parken.

- Alle billetter sælges i pakker til alle tre kampe. Skulle der være resterende billetter efter den første kamp, sælges disse kamp for kamp. Vi vil meget gerne sikre, at Parken bliver rød og gul – med FCN-fest på lægterne til alle kampe, lyder det på klubbens hjemmeside.

Allerede fra 4. september kan sæsonkort-holdere købe billetter til kampene. Fra 6. september klokken 11.00 kan alle købe billetter på Billetnet.
Gravatar

#5330 MMB 13 år siden

Men ja, enig. :)

Skriv ny kommentar: