For en klub som Swansea og dens fans er det også ligeså meget værd det de har gang i nu samt hvis de slår nogle af de store klubber, som hvis milliardærklubberne vinder et trofæ.
Som Stephen Fry nævnte, som er fan af Norwich, så vækker de sejre de små klubber og heriblandt en klub som Norwich, større glæde da de ikke er forvænt med det. Hos de større klubber er de forvænt med at vinde og der er det nærmere det negative ved ikke at vinde der spiller en større rolle. Med mindre man vinder en titel.
#5380: Det er nogle meget spændende indkøb som Laudrup har foretaget, og jeg ser bestemt også frem til at se dem i aktion i løbet af sæsonen. Og jeg er sikker på at Swansea nok skal forvolde flere af storholdende problemer i denne sæson. I hvert fald på denne side af jul.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
1-0 til Swansea. Derefter 2 mål af Sunderland i OVERTIDEN af 1. halvleg. Dernæst et mål af Michu til 2-2 og der er 20 minutter tilbage. Kom så Swansea! ALLE 3 points!!!
Men det bliver sværere for Laudrups tropper med en mand i undertal. Men nu er Sunderland ikke ligefrem det mest offensivt stærke hold, så det kan være at det går.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#5384 Ja, men Michu klarede det og nu kommer vores sydkoreaner ind. Oldboy style ... hell yeah :) Fedt at Laudrup er offensivt indstillet med 10 mand!!! Han ved, at det er mod disse hold, at points skal hentes.
Jeg kan lige forestille mig, at Swansea får scoret to gange i undertal, hvad de engelske aviser vil skrive imorgen. Det vil være så fedt :)
#5381 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Som Stephen Fry nævnte, som er fan af Norwich, så vækker de sejre de små klubber og heriblandt en klub som Norwich, større glæde da de ikke er forvænt med det. Hos de større klubber er de forvænt med at vinde og der er det nærmere det negative ved ikke at vinde der spiller en større rolle.
Med mindre man vinder en titel.
#5382 Kruse 13 år siden
#5383 Richard Burton 13 år siden
#5384 Kruse 13 år siden
#5385 Richard Burton 13 år siden
Jeg kan lige forestille mig, at Swansea får scoret to gange i undertal, hvad de engelske aviser vil skrive imorgen. Det vil være så fedt :)
#5386 MMB 13 år siden
#5387 MMB 13 år siden
#5388 Richard Burton 13 år siden
#5389 Richard Burton 13 år siden
http://www.walesonline.co.uk/footballnation/footba...
#5390 The Insider 13 år siden