Gravatar

#5551 JannikAnd 13 år siden

Jeg så heldigvis ikke kampen. Fortæl mig i det mindste, at der var gode takter!
Gravatar

#5552 MMB 13 år siden

Genoa - Juventus på Canal 9 nu. Dog sidder en stor del af holdet over pga. af midtugekampen mod lilleputholdet fra London.
Gravatar

#5553 MMB 13 år siden

Bendtner krydrer i øvrigt røv på bænken.
Gravatar

#5554 Åkepool 13 år siden

Foeller (5535) skrev:
Sherrard er Liverpools anfører.

Klap i Faxe!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5555 MMB 13 år siden

Insider, hedder du JCX på et Chelsea forum? :D

Åkepool (5554) skrev:
Klap i Faxe!

Hehe! ;)
Gravatar

#5556 The Insider 13 år siden

#5555, jeg har endnu ikke nogen bruger på noget Chelsea-forum (hedder dog JohanMourinho på BBC), så nej, desværre ikke mig. Men jeg er beæret over at blive sat i bås med en så stensikkert sympatisk mand!
War. War never changes.
Gravatar

#5557 MMB 13 år siden

The Insider (5556) skrev:
#5555, jeg har endnu ikke nogen bruger på noget Chelsea-forum (hedder dog JohanMourinho på BBC), så nej, desværre ikke mig. Men jeg er beæret over at blive sat i bås med en så stensikkert sympatisk mand!

Det er ret sjovt, for samtlige Chelsea fans benytter sig af omvendt psykologi i form af jinx ligesom dig. Det er godt nok uhyggeligt, at næsten alle Chelsea fans er ens, men omvendt er det ret interessant læsning. Det er nærmest, som om man har opdaget en helt ny race af dyr, der alle sammen irriterer sig pisse irriterende. Oprindeligt troede jeg, at du var en uddøende race, men det er du åbenbart ikke. :P
Gravatar

#5558 The Insider 13 år siden

Feeeeedt at høre! Det er jo selvsagt derfor, at Chelsea vandt CL-trofæet sidste år. Så vil jeg trygt videreføre traditionen i år og resten af min levetid!
War. War never changes.
Gravatar

#5559 MMB 13 år siden

Læs bare her:

Chelsea bruger 1 skrev:
We will lose 3-0. I Absolutely cannot see us scoring in this game. Juve will be destroyers in this CL game and the Champions of Europe will be the first scalp they will get. We are in for an extremely hard game. Be prepared to witness us self destruct. I will prepare myself mentally for this game because in the end I will feel extremely down. QUOTE ME ON THIS AT THE END OF THE GAME.

Chelsea bruger 2 skrev:
doesn't matter who you put out there.

chiellini is torres' daddy. sturridge is only good 1 on 1, juve have a 5 man defense. go ahead and put small forwards out there if you want to. while moses has no clue how intense CL games are, let alone against a european giant.

pirlo would run circles around lampard and vidal would intercept every mikel pass. that pivot is a fail.

cole better not attack cause jt CANNOT cover lichtsteiner for him.

ivanovic will be exposed if he attacks. that whole flank is rape town.

great wall of cech will have his work cut out for him. matri is class and will poach some deflections.

hazard can't carry us. sorry.

we are screwed. period. better start a 442 or get eaten alive.
Gravatar

#5560 MMB 13 år siden

The Insider (5558) skrev:
Feeeeedt at høre! Det er jo selvsagt derfor, at Chelsea vandt CL-trofæet sidste år. Så vil jeg trygt videreføre traditionen i år og resten af min levetid!

Hvis Chelsea ikke vinder enten Premier League eller Champions League i år, så må det vel betyde, at det ikke virker? :D

Skriv ny kommentar: