Ja, det var fandme lækkert! Og det strengt taget pest eller kolera om hvem der vinder, men mit had til United stikker alligevel lige det dybere, så jeg holder en lille bitte smule med City.
Præcis det samme her ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ja, de måtte gerne have spildt endnu flere kræfter på det ligegyldige opgør... hold da fest, hvor City krakelerede, så snart United kom på måltavlen. Havde været dejligt med nogle på-ingen-måde-smertefulde-men-alligevel-langvarige skader - øv!
#1117, det ville ikke gøre den ringeste forskel, and you know it! :-) Eller, det ville selvfølgelig gøre det sværere for Liverpool... et endnu mere defensivt Sunderland, og én færre Sunderland-spiller til at begå en tåbelig brøler ;-)
#1117, det ville ikke gøre den ringeste forskel, and you know it! :-) Eller, det ville selvfølgelig gøre det sværere for Liverpool... et endnu mere defensivt Sunderland, og én færre Sunderland-spiller til at begå en tåbelig brøler ;-)
Synes nu ikke at Sunderland spiller udpræget defensivt. Så jo, det ville gøre en kæmpe forskel..
Men med det sagt, så skal Liverpool da vinde uanset om Sunderland er 10 eller 11 :) Og så føler jeg mig helt overbevist om, at der nok skal komme et rødt kort senere :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
De spiller dæleme ikke offensivt p.t. i hvert fald :-) Oh well, jeg ser mere frem til at se, hvordan Arsenal klarer sig senere i dag, selvom sæsonen selvfølgelig først begynder for alvor i morgen kl. 14.30 :-)
#1111 HonoDelLoce 14 år siden
Præcis det samme her ! :D
#1112 Kruse 14 år siden
#1113 The Insider 14 år siden
#1114 The Insider 14 år siden
Åha, hvor er det dog dejligt at have PL tilbage :-)
#1115 HonoDelLoce 14 år siden
Damn it!
Og hvordan HELVEDE blev der kun givet gult der?????
#1116 The Insider 14 år siden
#1117 HonoDelLoce 14 år siden
Det er da på ingen måde glemt? Sunderland i undertal resten af kampen ville da gøre noget af en forskel..
Med mindre, selvfølgelig, at du bare mener afbrænderen ;) Men den dommerfejl er da latterlig at lave 4 minutter inde i den nye sæson..
#1118 The Insider 14 år siden
#1119 HonoDelLoce 14 år siden
Synes nu ikke at Sunderland spiller udpræget defensivt. Så jo, det ville gøre en kæmpe forskel..
Men med det sagt, så skal Liverpool da vinde uanset om Sunderland er 10 eller 11 :) Og så føler jeg mig helt overbevist om, at der nok skal komme et rødt kort senere :)
#1120 The Insider 14 år siden