Gravatar

#5671 Åkepool 13 år siden

Fucking skandale!!!!
Jeg brækker mig.

Men tillykke til Mark Halsey, med hans nye bil og sommerhus.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5672 HonoDelLoce 13 år siden

Det var dog den mest partiske dommer jeg længe har set, det der (på nær måske lige Øvrebø i den famøse kamp mellem Chelsea og Barcelona).. Det er mig fuldkommen ubegribeligt, at sådan en præstation kan få lov at lade sig gøre på hvad der givetvis er sportens højeste plan.

Ikke nok med, at situationen omkring det røde kort er fuldstændig vanvittig - enten skal begge spillere have rødt ellers skal ingen af dem. Shelvey rører i det mindste bolden.
Straffesparket er også noget af det tyndeste, jeg længe husker at have set. Selv hvis vi glemmer at United-spilleren allerede er på vej ned at ligge inden Liverpool-forsvarsspilleren rører ham, så er kontakten aldrig nok til at dømme et straffespark (og hvis det er, så skal der helt 100% også gives straffe til Suarez i den modsatte ende kort forinden).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5673 Kruse 13 år siden

The Insider (5670) skrev:
Nå, men så må vi gerne få en uafgjort her i anden omgang.

Det tager jeg gerne! Selvom at det selvfølgelig ville være lækkert med en sejr :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5674 JannikAnd 13 år siden

Der var tydeligvis ikke straffe. Men det var først i langsom gengivelse, at jeg så, at der ikke var berøring. Så I andre det ikke som et klart benspænd i "live"?
Gravatar

#5675 Kruse 13 år siden

Fuck, hvor er det ufortjent...
Gravatar

#5676 Kruse 13 år siden

FUCK YEAH!!!!
Gravatar

#5677 The Insider 13 år siden

Perfekt!
War. War never changes.
Gravatar

#5678 Richard Burton 13 år siden

FC. K åååååååååååååååå

Bendtner move over.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5679 Kruse 13 år siden

Utroligt hvor uinspirerende City var i størstedelen af kampen. Det var ikke til at se at de var engelske mestre.

Og så er det i øvrigt lækkert at se Mertesacker i super form under Steve Boulds nyindførte defensive disciplin.
Gravatar

#5680 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg tror simpelthen ikke på, at det er tilfældigt, at FCK's bedste præstation offensivt i utrolig lang tid samtidig er i kampen, hvor Santin er bænket..!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: