Gravatar

#5681 MMB 13 år siden

Så er der åbnet op for salg af enkeltbilletter til FCN's Champions League kampe!
Gravatar

#5682 The Insider 13 år siden

Uuuuuuuh NICE!
War. War never changes.
Gravatar

#5683 MMB 13 år siden

Det er dog ret dyrt og koster 500 kr.
Gravatar

#5684 The Insider 13 år siden

TUSIND tak for heads up, Foeller! Har hermed bestilt to billetter, skal ind og se den med farmand :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5685 MMB 13 år siden

Så lidt, og god kamp. Jeg glæder mig også til at se Chelsea få høvl i Parken af FCN. ;)
Var det muligt at få gode billetter egentlig, eller var det meste udsolgt? :)
Gravatar

#5686 The Insider 13 år siden

Rigtig meget var desværre udsolgt, men jeg fik to udmærkede pladser (tror jeg - har kun set fodbold i parken tre gange) på række 30 på C-tribunen. Yderste sektion, men ikke de yderste pladser. Så må vi se, om jeg overlever ;-) Jeg går ikke ud fra, at FCN-fans er så dedikerede, at de tæsker folk iført Chelsea-trøjer?
War. War never changes.
Gravatar

#5687 MMB 13 år siden

The Insider (5686) skrev:
Rigtig meget var desværre udsolgt, men jeg fik to udmærkede pladser (tror jeg - har kun set fodbold i parken tre gange) på række 30 på C-tribunen. Yderste sektion, men ikke de yderste pladser. Så må vi se, om jeg overlever ;-) Jeg går ikke ud fra, at FCN-fans er så dedikerede, at de tæsker folk iført Chelsea-trøjer?

Er det øvre eller nedre C? Øvre C er for alle, og der kommer også til at sidde en del udebanefans. Nedre C derimod er for FCN fans, og der bliver de nok ikke glade for din trøje. Dog tvivler jeg på, der er mere end 20 hardcore FCN fans alt i alt. :P
Gravatar

#5688 The Insider 13 år siden

Hehe, true! Det er faktisk nedre C (var ikke bekendt med fans-placeringerne!), men mon ikke det går? ;-) De er næppe lige så "religiøse" omkring klubben som f.eks. Brøndby- og FCK-fans, forestiller jeg mig.
War. War never changes.
Gravatar

#5689 MMB 13 år siden

Nej, hvis det havde været mod FCK, havde det nok set værre ud. Dog kan man jo altid være uheldig og få en plads lige i nærheden af ham den lidt for stive person, der tror, han ejer hele stadion. Så nogle tilråb er da ikke helt utænkelige. :) Men det bliver da også koldt i en spillertrøje kl. 20.45 i oktober? :P
Gravatar

#5690 The Insider 13 år siden

Regner også med at iføre mig alle mine 5 Chelsea-trøjer simultant!

War. War never changes.

Skriv ny kommentar: