Gravatar

#5701 The Insider 13 år siden

Niiiiiiiice! Mon ikke du vil kunne høre mig derfra? Pudsigt nok fandt jeg i øvrigt lige en sjov lille video, en kammerat engang lavede om mig forinden en Barcelona-kamp tilbage i 2006. Lidt skræmmende at se, hvor meget man mister kontrollen under sådan en kamp (og sjovt at se de tydeligvis enerverede bargæster!)
War. War never changes.
Gravatar

#5702 MMB 13 år siden

Link? :D
Gravatar

#5703 MMB 13 år siden

Jeg sidder i øvrigt på C4. =)
Gravatar

#5704 The Insider 13 år siden

Jeg kunne godt uploade den... men spørgsmålet er, om mit omdømme nogensinde ville kunne fixes!

Foeller: "Det er allerede FUBAR"

True, true.
War. War never changes.
Gravatar

#5705 MMB 13 år siden

Så upload den dog. :P
Gravatar

#5706 The Insider 13 år siden

Haha, okay, jeg finder den frem! Jeg må dog på forhånd advare imod, at der bliver fortæret en masse nuggets i videoen OG leveret en masse skældsord - jeg har en tendens til at råbe "bitchessssss!" højlydt, når jeg ser fodbold. Så er det sagt!
War. War never changes.
Gravatar

#5707 MMB 13 år siden

Nice :P
Gravatar

#5708 The Insider 13 år siden

Nuggetgnaskende, højtråbende Johan Albrechtsen anno 2006: http://wtrns.fr/lVXQLpz73uzhsoM

Don't say I didn't warn you! (kampen sluttede i øvrigt 1-0, hvis det ikke fremgår tydeligt nok af filmen...)
War. War never changes.
Gravatar

#5709 MMB 13 år siden

Haha, tak for et godt grin. :) Dog frygtede jeg noget endnu værre. :P Har du ikke en video med Chelsea-Barcelona fra 2009 også? :P

Hvorfor var det, at videoen blev lavet? :)
Gravatar

#5710 The Insider 13 år siden

Hehe, hvis der var blevet optaget video fra 2009, var den formentlig blevet brændt af hensyn til offentlighedens sikkerhed ;-) Videoen blev lavet, fordi en elev (som jeg gik på højskole med i 2004/2005) havde én dag til at lave et dokumentarindslag under sit uddannelsesforløb som tv-tilrettelægger. Han huskede, at jeg ofte kom meget op at køre under fodboldkampe og tænkte, at det kunne være sjovt at følge mig, da det tilfældigvis var den dag, hvor Chelsea mødte Barcelona.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: