Gravatar

#5691 MMB 13 år siden

Har du købt til C14 eller C2? For FCN's hardcore fans (hvis de findes) kommer til at sidde ved C13 har jeg læst, så hvis du har billetter til C14, ville jeg nok være lidt påpasselig. :)
Gravatar

#5692 The Insider 13 år siden

C14 :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5693 MMB 13 år siden

Hehe, så tror jeg nu, jeg ville lade Chelsea trøjen blive hjemme for en sikkerheds skyld. :P
Gravatar

#5694 Twister 13 år siden

Hvad gav du for billetterne insider?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5695 The Insider 13 år siden

519 pr. stk.
War. War never changes.
Gravatar

#5696 MMB 13 år siden

Twister (5694) skrev:
Hvad gav du for billetterne insider?

Mit råd til dig må være at købe til øvre C, ved mindre du er FCN fan. :)
Gravatar

#5697 MMB 13 år siden

Insider. Følgende er sakset fra Billetnet:
Billetnet skrev:
Vær opmærksom på at enkelte afsnit i PARKEN er forbeholdt specifikke fangrupper. I udgangspunktet tillades kun klubfarver og tøj fra det hold afsnittet er reserveret til.
Gravatar

#5698 The Insider 13 år siden

Hehe, nice. Min far foreslog også, at vi troppede op neutralt. Så bliver det bare spændende at følge forløbet, når Chelsea scorer, og jeg springer op og ned :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5699 MMB 13 år siden

Hehe, det går nok. Der er altid flere udebanefans, end man tror. Jeg var inde og se FCK-Brøndby her for en måned siden, og jeg blev overrasket over, hvor mange udebanefans der rent faktisk var, da Brøndby scorede. :)
Gravatar

#5700 Twister 13 år siden

Så fik jeg også bestilt to billetter til en kammerat og jeg. Vi skal sidde C13 række 6. Vi er hverken Chelsea fans eller FCN så vi tropper op i neutral påklædning. Det må da gå an :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: