Gravatar

#5841 JannikAnd 13 år siden

Har Abbiati ikke snart narret Milan-ledelsen længe nok???
Gravatar

#5842 The Insider 13 år siden

Så er aftalen på plads! På fredag kl. 16 skal jeg tilbage til P6, denne gang for at tale om fodbold og fodboldsange. 60 minutters ren Chelsea-propaganda i æteren coming right up!

Just kiiiidddddddding guys... ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#5843 The Insider 13 år siden

Krohn-Dehli er SÅ badass, og ikke bare, fordi hans navn lyder som en indisk takeaway-restaurant. Synes, han var vores klart bedste spiller under EM, og han er cirka 10.517 gange bedre end Christian "Invisible Boy" Eriksen.
War. War never changes.
Gravatar

#5844 MMB 13 år siden

Det er godt nok frustrerende at se på...
Gravatar

#5845 The Insider 13 år siden

Ja, suk.
War. War never changes.
Gravatar

#5846 loki 13 år siden

Den nye Brøndby-konsulent tror og håber på, at Brøndby kan hente tre overraskende point.

- Det er en stor mundfuld. Det er nummer et mod nummer sidst, men jeg tror, at det kan blive en forløsning for vores hold at komme derind. Det er som regel tætte kampe mod FCK, og jeg tror på, at jeg kan få en god start, siger han til ekstrabladet.dk.

Kilde.

Snak uden realitetssans. Brøndby får så mange tæsk i parken.
www.peakoil.dk
Gravatar

#5847 HonoDelLoce 13 år siden

Selvfølgelig siger Faxe "nummer sidst"..

Som om den mand ikke var irriterende nok i forvejen!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5848 HonoDelLoce 13 år siden

Hva så - hvad er forventningerne til aftenens landskamp?

Medierne er jo ude med det helt store pres ("Alt andet end 3 point vil sætte DK i store problemer" osv.), men er det nu også så slemt?

Og er det overhovedet værd at snakke om? Er landsholdet ikke gledet langt ned af listen over underholdning, der kan samle DK?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5849 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (5848) skrev:

2-2
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5850 MMB 13 år siden

Håbet er en uafgjort, forventningerne er at tabe med minimum ét mål. Men jeg glæder mig ret meget, især fordi Italien spiller med et halvt Juventus-hold. :)

Medierne er jo ude med det helt store pres ("Alt andet end 3 point vil sætte DK i store problemer" osv.), men er det nu også så slemt?

Når det kommer til at vinde puljen, ser det ret skidt ud, hvis vi taber i dag, men andenpladsen er stadig mere end mulig. Men det kræver selvfølgelig, at vi ikke smider point mod de to små hold, og at vi kan få et ordentligt resultat hjem mod Tjekkiet på udebane (måske er 3 point nødvendigt, måske er det kun 1) og helst vinder over Bulgarien på hjemmebane.

Og er det overhovedet værd at snakke om?

Ja!

Er landsholdet ikke gledet langt ned af listen over underholdning, der kan samle DK?

Couldn't care less! :)

Skriv ny kommentar: