Gravatar

#1161 IK 13 år siden

Så er der Real Madrid vs Barca! Babo, du er generelt god til at forudse resultater. ;) Hvad er dit bud?
Gravatar

#1162 Kruse 13 år siden

Jeg gætter på 4 store svinestreger, 5 dives og 14 gange med håndgestikulering for at presse dommeren til at give et kort.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1163 HonoDelLoce 13 år siden

Puh ha, Barcelona havde godt nok ikke meget at komme med i går. To skud inden for rammen, og så 2 mål.. Men hatten af for Villas mål, det var dælme godt nok en perle..

Men utroligt dejligt at se Real presse Barca så meget. Og utroligt sjovt, at det stadigvæk kan undre Danni Alves, at han også godt kan begå frispark..

Ellers en kamp med ikke så mange grimme rullefald og skuespil, som der før har været. Mascherano havde en enkelt, Messi ligeså.. Men ellers utroligt dejligt at se..

Og så var det i øvrigt bundhamrende ufortjent, at Barca fik 2-2 med hjem. Men en fed fodboldkamp, det var det dælme!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1164 Babo84 13 år siden

Hehe! 2-2 havde jeg dog ikke regnet med :)

Men skuffende præstation af Barca. De er tydeligvis uden den store form pt, som der også blev sagt i studiet, og derfor havde Madrid fint kontrol over kampen. Meeen mon ikke de tager sig sammen hjemme. Alexis viste gode takter, og vi kan kun glæde os over Fabregas.... hell yeah..

Pudsigt, du nævner intet om den hårde takling Pepe lavede på Alves?
Gravatar

#1165 Babo84 13 år siden

Men skuffende præstation af Barca. De er tydeligvis uden den store form pt, som der også blev sagt i studiet, og derfor havde Madrid fint kontrol over kampen. Meeen mon ikke de tager sig sammen hjemme. Alexis viste gode takter, og vi kan kun glæde os over Fabregas.... hell yeah..

Gravatar

#1166 Babo84 13 år siden

Gravatar

#1167 The Insider 13 år siden

Havde du ikke regnet med 2-2?
War. War never changes.
Gravatar

#1168 Babo84 13 år siden

Nej. Ved godt det kommer som et chok, at jeg ikke gættede udfaldet, men sådan går det indimellem - selv for de bedste :)
Gravatar

#1169 Kruse 13 år siden

Ja, tillykke til Barcelona med endeligt at få kapret Fabregas. De har fået en af verdens absolut bedste midtbanespillere og så endda til spotpris.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1170 Babo84 13 år siden

Kruse (1169) skrev:
kapret Fabregas

Jeg tænker umiddelbart: Kapring på åben hav :)

Skriv ny kommentar: