Gravatar

#6091 MMB 13 år siden

Fy forhelvede. Ulækreste og mest heldige hold nogensinde.
Gravatar

#6092 The Insider 13 år siden

Bare rolig, det ender stadig med, at Chelsea får tredjepladsen.
War. War never changes.
Gravatar

#6093 The Insider 13 år siden

Haha, godt gået Jes Dorph! "United er videre fra gruppespillet, fuldstændig som de plejer."
War. War never changes.
Gravatar

#6094 MMB 13 år siden

Under alle omstændigheder bliver det et brag af en kamp om to uger. Juventus skal simpelthen ud at slå Chelsea. Jeg glæder mig allerede. :)
Gravatar

#6095 The Insider 13 år siden

Ovenpå Chelseas stensikre nederlag i Torino skal vi bare have Donetsk til at vinde på hjemmebane over Juventus.
War. War never changes.
Gravatar

#6096 MMB 13 år siden

Problemet for jer er bare, at hvis Juventus vinder over Chelsea, og Shakhtar slår FCN, så er Shakhtar videre uanset hvad. Dvs. en uafgjort vil være perfekt for begge hold i den sidste kamp. Men lad os nu se, en kamp af gangen. :P Chelsea er heldige at være i denne position. :)
Gravatar

#6097 The Insider 13 år siden

Ja, det er en smule ærgerligt, at der ikke er byttet om på rækkefølgen af de sidste par kampe... Men det er heldigt for jer, at det lykkedes jer at nappe det ene point i København! Muhahahaha!
War. War never changes.
Gravatar

#6098 MMB 13 år siden

Tsk... ;)
Gravatar

#6099 The Insider 13 år siden

Nu har dit hold bare at vinde i morgen, Kruse, så jeg lettere kan sluge nederlaget til Liverpool!
War. War never changes.
Gravatar

#6100 Kruse 13 år siden

Jeg frygter desværre et pointtab. Arsenal er inde i en meget dårlig periode, hvorimod at Fulham er fornuftigt kørende. Men jeg håber selvfølgelig at de tager sig sammen.

Chelsea vinder dog stensikkert!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: