Gravatar

#6101 The Insider 13 år siden

Eeeeeeeej.... Jeg hepper på dit hold, og så stikker du mig dén? :-(
War. War never changes.
Gravatar

#6102 The Insider 13 år siden

Hov! Af uransagelige årsager troede jeg, at det var JER, der skulle spille mod City her i weekenden. Nå, så er det ligemeget, så må I gerne tabe! Men I vinder jo 3-1 efter Berbatovs tidlige, lovende scoring :-(
War. War never changes.
Gravatar

#6103 Kruse 13 år siden

Haha, jeg synes også at det var mærkeligt at du pludselig skulle heppe på Arsenal i sådan en ligegyldig kamp :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6104 Ispep 13 år siden

Læste lige i avisen, at Jes får bundkarakter som CL-vært og han er selv afklaret med nogle af fejlene, og håber han kan gøre det bedre. Jeg savner sgu Peter :D
Gravatar

#6105 The Insider 13 år siden

#6104, det havde man sgu aldrig troet, at man ville!
War. War never changes.
Gravatar

#6106 MMB 13 år siden

Jeg synes egentlig ikke, Jes er så dårlig, som mange folk synes, han er. Altså, det er tydeligt, at han ikke ved alt om fodbold, men så dårlig er han nu heller ikke.

Ispep (6104) skrev:
Læste lige i avisen, at Jes får bundkarakter som CL-vært og han er selv afklaret med nogle af fejlene, og håber han kan gøre det bedre. Jeg savner sgu Peter :D

Nååååå, den avis... Nej, hvilken? :D
Gravatar

#6107 MMB 13 år siden

Stillingen i vores Champions League manager pulje:
http://i49.tinypic.com/10pwsa8.png

Bedste runde går til Kosmisk Lediggang (hvem er det???), værste runde går til mig. :(
Der er dog ikke de helt store ændringer i stillingen i denne omgang, Chian er røget 3 pladser ned som det største.
Gravatar

#6108 The Insider 13 år siden

Niiiiice. Har slet ikke rørt sitet siden runde 2!
War. War never changes.
Gravatar

#6109 Kruse 13 år siden

Foeller (6106) skrev:
Nej, hvilken? :D

Ekstra Bladet havde i hvert fald en sådan artikel på deres hjemmeside, så jeg gætter på at det er den avis han har læst det i :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6110 MMB 13 år siden

The Insider (6108) skrev:
Niiiiice. Har slet ikke rørt sitet siden runde 2!

Har overhovedet ikke ændret på mit hold. Eh beh bussemand. :P

Kruse (6109) skrev:
Ekstra Bladet havde i hvert fald en sådan artikel på deres hjemmeside, så jeg gætter på at det er den avis han har læst det i :)

Okay, tak. :)

Skriv ny kommentar: