I dag i Nordamerika, og i morgen i Europa. Det er også gået mit hoved forbi, for ingen af de store spilsites har skrevet om det, af hvad jeg kan se. Men på deres egen side står udgivelsesdatoen, og de første anmeldelser er kommet (IGN: 9,5).
Holy cow. Jeg har også lige været inde på deres side, og det ser ud til, at du har ret. Så må vi håbe, at de ikke laver lort med deres PSN Europe release igen. Men så ved jeg da, hvad jeg skal lave i morgen. :P Så må jeg håbe, jeg kan nå at blive færdig inden fodbold om aftenen. :P
Kan kun se på hjemmesiden, at der står "coming soon" under episode 5...
Men tak for heads up, Foeller! Jeg husker lige at deaktivere din bruger, hvis Chelsea vinder. Det gør jeg nok også, hvis de taber... muahahahAHAHAHAHAAH!!!
Kan kun se på hjemmesiden, at der står "coming soon" under episode 5...
På deres forum står der, at spillet kommer i dag i US, og så resten af stederne i morgen.
The Insider (6236) skrev:
Men tak for heads up, Foeller! Jeg husker lige at deaktivere din bruger, hvis Chelsea vinder. Det gør jeg nok også, hvis de taber... muahahahAHAHAHAHAAH!!!
Det betyder da i det mindste, at jeg slipper for at høre på din jubel, når Chelsea vinder. :P Og ja, jeg skriver "når", for de kan ikke undgå at vinde.
#6231 JannikAnd 13 år siden
#6232 MMB 13 år siden
#6233 MMB 13 år siden
#6234 JannikAnd 13 år siden
#6235 MMB 13 år siden
#6236 The Insider 13 år siden
#6237 JannikAnd 13 år siden
#6238 MMB 13 år siden
På deres forum står der, at spillet kommer i dag i US, og så resten af stederne i morgen.
Det betyder da i det mindste, at jeg slipper for at høre på din jubel, når Chelsea vinder. :P Og ja, jeg skriver "når", for de kan ikke undgå at vinde.
#6239 The Insider 13 år siden
#6240 MMB 13 år siden