Gravatar

#6261 MMB 13 år siden

lol
Gravatar

#6262 MMB 13 år siden

The Insider (6260) skrev:
Ja, en mand, som bruger sin formue på en fodboldklub er langt værre end en klub, der bruger sin formue på at ændre resultater... Anyhow, tillykke med 0-0'erne i Ukraine også. Det må være det mest sikre sats i fodboldens historie.

Det var da en fornøjelse at se Juventus udspille et hold bestående af vanvittigt dyre indkøb. Det var en sejr for kollektivet. ;)
Gravatar

#6264 The Insider 13 år siden

Det tragiske var, at Juventus på ingen måde var sprudlende. Det må have været en uhyre kedelig kamp for den neutrale tilskuer. Dermed ikke sagt, at Juventus ikke fortjente at vinde, Chelsea havde bare mere fortjent at tabe :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6265 MMB 13 år siden

Juve var måske ikke sprudlende, men jeg synes bestemt, de spillede flot fodbold, selvom der var for mange dumme fejl imellem. Jeg har svært ved at se, hvorfor kampen skulle være kedelig for en neutral. Der var masser af chancer og til tider også ret fint spil.

I øvrigt ville jeg ikke være for sikker på, at kampen ender 0-0. Luiz Adriano scorer nok et mål på en fair-play kendelse i overtiden. :P
Gravatar

#6266 The Insider 13 år siden

Det ville - i modsætning til i dag - ikke være tosset!
War. War never changes.
Gravatar

#6267 Kruse 13 år siden

Chelsea fyrer Di Matteo

Hvad siger du til den bombe, Johan? (og hvem ønsker du til at tage over?) Jeg er sgu' lidt overrasket over at de vælger at fyrer ham på dette tidspunkt, da Chelsea trods alt har haft en god sæsonstart i PL.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6268 The Insider 13 år siden

Det er faktisk den første gang (hvis vi ser bort fra Mourinhos exit, som jo var ønsket af begge parter), at jeg er uenig i en Abramovich-fyring... Mange har en tendens til at glemme, at Grant blot blev hyret på midlertidig basis og aldrig var udset til at bevare jobbet... at Scolari var fuldkommen elendig og ikke havde en plan B... at Hiddink ikke blev fyret, men var nødt til at smutte igen for at ære sin kontrakt med Rusland... at truppen var fuldkommen drænet for selvtillid under Ancelotti anden sæson, hvor klubben for anden sæson i træk havde været fuldkommen inkompetent i Europa, og hvor kun en sidste stærk måned pyntede lidt på det samlede resultat... og at AVB, tjo, slutningen på sidste sæson og hans start på Spurs-karrieren understreger vist, at det var en klog beslutning af Roman.

Men det her føles bare virkelig underligt. Især fordi Di Matteo virkelig var et af mine store spilleridoler, da jeg så Chelsea som rolling. Jeg så hans rekord-mål i FA Cup-finalen live, og det var et eventyr uden lige, da han så - som den første Chelsea-træner nogensinde - formåede at sikre Chelsea CL. Det er tydeligt, at klubben virkelig er stagneret den seneste måned, og der florerer efterhånden så mange rygter om skænderier i omklædningsrummet, at der ikke kan være tvivl om, at noget er knækket på en eller anden led derinde. Han har også haft ualmindeligt svært ved at få styr på forsvaret, men altså... det var tydeligt i slutningen af sidste sæson, at han havde en stor taktisk "awareness", og jeg tror ikke, at nogen i starten af sæsonen (især ovenpå den sidste) havde forventet, at de ville komme så godt fra start med udebanesejre over Arsenal og Tottenham. United taber de kun imod pga. en forrykt dommerpræstation. De kunne snildt stadig ligge #1.

Så ja, har det mærkeligt og ikke så fandens godt med det. Den eneste lindring er, at BBC rapporterer, at Mourinho formentlig smutter fra Madrid til sommer. Men så er det for fjollet, at de fyrer RDM så tidligt. Guardiola vil angiveligt fortsætte sit sabbatår, og jeg ser alligevel ikke det store lys i ham. Jovist, han gjorde store ting med Barcelona, men hvor mange trænere havde ikke gjort det i den liga og med de spillere? (ser frem til en Babo-monolog nu ;-) )
War. War never changes.
Gravatar

#6269 The Insider 13 år siden

Skysports rapporterer, at Chelsea kigger på Benitez. Vorherre bevares. Det rapporterede de heldigvis også efter fyringen af AVB, hvor det mareridt ikke gik i opfyldelse.
War. War never changes.
Gravatar

#6270 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Problemet med at fyre en træner midt i sæsonen er, at der ikke er særlig mange alternativer. De bedste trænere har jo allerede et job og dem der ikke har er svære at overbevise om at overtage et hold midt i sæsonen.

De fleste vil jo gerne starte på en frisk med mulighed for at lære truppen at kende og hente deres egne spillere ind.

For de andre hold i ligaen er det dog en ganske fin nyhed. Det vidner om desperation og utryghed når man fyrer træneren og det er jo altid godt hvis dette befinder sig hos modstanderen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: