Medmindre de selvfølgelig finder et bedre alternativ resten af sæsonen... Hiddink og RDM er selv eksempler på, at det kan være klogt at skifte træner midt i sæsonen.
Som Liverpool-fan håber jeg også at Chelsea henter Benitez. Alene af den grund, at han så ikke er på listen, hvis Rodgers på et tidspunkt bliver fyret !
Hvilket jeg da gerne lige vil understrege at jeg bestemt ikke regner med, at han gør ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Haha, jeg er da ikke den eneste, der ikke har meget tilovers for Benitez. :D Men det er godt nok vildt så lidt snor Di Matteo fik. Jeg synes, det er svært at klandre ham alt for meget for de dårlige resultater ---
Her er Luiz Adrianos kommentar efter i går:
Luiz Adriano skrev:
- Meget tilfreds. Vi vandt. Jeg er glad for alle mine mål, også det første, siger Luiz Adriano til Ekstra Bladet.
Ja, ham Luiz Adriano beviser vel meget godt den mentalitet der er omkring ukrainsk fodbold. Den har i mange år været genstand for gentagne spekulationer omkring al mulig svindel og humbug og efter flere af spillernes (og ikke mindst trænerstabens) reaktion i går, så kan der vel ikke længere være nogen tvivl om, at det handler om cool cash og sejre, koste hvad det vil af ulovligheder og beskidte tricks.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Nu var episoden i går jo hverken ulovlig eller et udtryk for beskidte tricks (e.g. ej fysisk svinsk), men de burde efterfølgende have håndteret det på denne måde: [url=
[quote=loki (6276)]Nu var episoden i går jo hverken ulovlig eller et udtryk for beskidte tricks (e.g. ej fysisk svinsk), men de burde efterfølgende have håndteret det på denne måde: [url=
Undskyld mig, men hvordan er det ikke et beskidt trick at udnytte, at et helt hold regner med fair play?
Og du skal dælendytme ikke prøve at undskylde Luiz med, at han "ikke vidste, hvad der foregik", for situationen havde jo varet i langt over et minut, så fordi han lige havde ryggen til i ti sekunder skal du dælme ikke prøve at bilde mig ind, at han ikke aner hvor ingen FCN-spiller (udover Jesper Hansen) reagerer på den bold.
Rolig nu. Som jeg skriver så er det ikke et beskidt fysisk trick - de hverken slår eller sparker nogen eller noget, og ej heller bestikker bolden til at trodse tyngdeloven. Jeg vil kalde det en møg usympatisk, respektløst og anti-fair play situation.
Det værste er jo sådan set ikke, at Luiz Adriano går ned og scorer målet, for der er jo typisk altid en idiot på hvert eneste hold, og det er vel teoretisk set også muligt, at han ikke så, hvad der skete (ikke at jeg tror, dette er tilfældet). Det værste er, at Shaktar ikke giver Nordsjælland et gratis mål bagefter, selvom der åbenlyst er nogen på holdet, som mener, at dette havde været det rigtige at gøre.
Det værste er, at Shaktar ikke giver Nordsjælland et gratis mål bagefter, selvom der åbenlyst er nogen på holdet, som mener, at dette havde været det rigtige at gøre.
Og det allerværste var Adrianos opførsel, da Stockholm lunter ned for at score. Hvis ikke forsvaret havde stoppet ham, havde Adriano nået ham. Han fagtede og råbte til forsvaret, at de skulle stoppe Stockholm. At han efterfølgende udtaler, at han er stolt af alle sine tre mål, viser bare, hvor stor en idiot han er. Lucescus undskyldning og påstand om, at FCN's mål til 2-1 var en bevidst foræring, er fandme også noget sludder. Hold kæft en lorteklub!
#6271 The Insider 13 år siden
#6272 Kruse 13 år siden
#6273 HonoDelLoce 13 år siden
Hvilket jeg da gerne lige vil understrege at jeg bestemt ikke regner med, at han gør ! :D
#6274 MMB 13 år siden
---
Her er Luiz Adrianos kommentar efter i går:
#6275 HonoDelLoce 13 år siden
#6276 loki 13 år siden
#6277 HonoDelLoce 13 år siden
Undskyld mig, men hvordan er det ikke et beskidt trick at udnytte, at et helt hold regner med fair play?
Og du skal dælendytme ikke prøve at undskylde Luiz med, at han "ikke vidste, hvad der foregik", for situationen havde jo varet i langt over et minut, så fordi han lige havde ryggen til i ti sekunder skal du dælme ikke prøve at bilde mig ind, at han ikke aner hvor ingen FCN-spiller (udover Jesper Hansen) reagerer på den bold.
#6278 loki 13 år siden
#6279 MMB 13 år siden
#6280 JannikAnd 13 år siden