Rolig nu. Som jeg skriver så er det ikke et beskidt fysisk trick - de hverken slår eller sparker nogen eller noget, og ej heller bestikker bolden til at trodse tyngdeloven. Jeg vil kalde det en møg usympatisk, respektløst og anti-fair play situation.
Er beskidte tricks begrænset til at være af fysisk karakter?
I så fald, så vil jeg da gerne vide hvorhenne sådan en definition findes.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Og det allerværste var Adrianos opførsel, da Stockholm lunter ned for at score. Hvis ikke forsvaret havde stoppet ham, havde Adriano nået ham. Han fagtede og råbte til forsvaret, at de skulle stoppe Stockholm. At han efterfølgende udtaler, at han er stolt af alle sine tre mål, viser bare, hvor stor en idiot han er. Lucescus undskyldning og påstand om, at FCN's mål til 2-1 var en bevidst foræring, er fandme også noget sludder. Hold kæft en lorteklub!
En af de vigtigste kampe for Milan bliver spillet i aften. Det er meget vigtigt for Milan at komme videre fra gruppespillet. Ikke pga. det sportslige, men fordi det økonomisk er en nødvendighed for klubben. Ellers vil de være nødsaget til at nedskære igen til næste sæson.
Må håbe at SES kan fastholde sin imponerende stime.
Næ det er det ikke, men nu skrev jeg jo netop "eller et udtryk for beskidte tricks (e.g. ej fysisk svinsk)". Jeg mener at have gjort det rimeligt klart, at jeg ikke finder situationen fysisk-beskidt-trick-agtig, men at jeg dermed også påpeger at sådanne forekommer.
Jeg tolkede det du skrev som en generel kommentar til Shakhtar Donetsk opførsel, og at du mente, at de ofte brugte fysiske, beskidte kneb både på og udenfor banen hvilket så ikke var tilfældet i situationen.
I bund og grund så handler det nok om en fortolkning af ordet, og selvom man naturligvis kan bruge begrebet i mange henseende, så er min tolkning af ordet i fodboldsmæssige sammenhæng primært på det fysiske plan.
Så ja det skal være dig frit for at kalde den specifikke situation for et beskidt trick, men personligt ville jeg kalde det elendig stil, møg usympatisk, respektløst, anti-fair play osv.
Jamen, det var nu også ment som en generel kommentar (der så blev perfekt eksemplificeret ved gårsdagens hændelse :) )
Men jeg synes stadig at det er et beskidt trick at udnytte modstanderens "godtroenhed" :) Samtidigt med at det er møg usympatisk, respektløst, anti-fair play osv. ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6281 HonoDelLoce 13 år siden
#6282 MMB 13 år siden
Enig! Og forza Juve!
#6283 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Må håbe at SES kan fastholde sin imponerende stime.
#6284 loki 13 år siden
Næ det er det ikke, men nu skrev jeg jo netop "eller et udtryk for beskidte tricks (e.g. ej fysisk svinsk)". Jeg mener at have gjort det rimeligt klart, at jeg ikke finder situationen fysisk-beskidt-trick-agtig, men at jeg dermed også påpeger at sådanne forekommer.
#6285 HonoDelLoce 13 år siden
#6286 loki 13 år siden
I bund og grund så handler det nok om en fortolkning af ordet, og selvom man naturligvis kan bruge begrebet i mange henseende, så er min tolkning af ordet i fodboldsmæssige sammenhæng primært på det fysiske plan.
Så ja det skal være dig frit for at kalde den specifikke situation for et beskidt trick, men personligt ville jeg kalde det elendig stil, møg usympatisk, respektløst, anti-fair play osv.
#6287 HonoDelLoce 13 år siden
Jamen, det var nu også ment som en generel kommentar (der så blev perfekt eksemplificeret ved gårsdagens hændelse :) )
Men jeg synes stadig at det er et beskidt trick at udnytte modstanderens "godtroenhed" :) Samtidigt med at det er møg usympatisk, respektløst, anti-fair play osv. ;)
#6288 loki 13 år siden
#6289 MMB 13 år siden
"Chelsea have now spent £86m since 2004 in compensation for managers. More than Everton’s net transfer spend since the Premier League began"
"Abramovich has now had as many managers in his nine-year reign as United have had since 1937."
#6290 Åkepool 13 år siden
Nej da, for Liverpools reserver/U-15 spillere er stadig med ;)
Lidt endnu anyway.