Chelsea går videre i aften, hvis de selv vinder og Shaktar Donest vinder. Men hvad hvis Chelsea vinder og Shaktar og Juventus spiller uafgjort? Er det så Chelsea eller Juventus som går videre?
Jeg synes det er vanvittigt hvordan bølgerne går højt i England omkring Benitez bliver fyret igen hvis ikke Chelsea går videre i aften.
Ham Abramovich er jo ikke andet end et lille barn med et dyrt legetøj, hvis det holder stik. (det er han i og for sig heller ikke alligevel, men man kunne jo nemt foranlediges til at kalde ham for en decideret møgunge i så fald).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6381 MMB 13 år siden
#6382 Verbal 13 år siden
Chelsea går videre i aften, hvis de selv vinder og Shaktar Donest vinder.
Men hvad hvis Chelsea vinder og Shaktar og Juventus spiller uafgjort? Er det så Chelsea eller Juventus som går videre?
#6383 The Insider 13 år siden
#6384 MMB 13 år siden
#6385 Verbal 13 år siden
#6386 The Insider 13 år siden
#6387 MMB 13 år siden
#6388 HonoDelLoce 13 år siden
Ham Abramovich er jo ikke andet end et lille barn med et dyrt legetøj, hvis det holder stik. (det er han i og for sig heller ikke alligevel, men man kunne jo nemt foranlediges til at kalde ham for en decideret møgunge i så fald).
#6389 The Insider 13 år siden
#6390 MMB 13 år siden