Jeg ser det heller ikke som at "vædde imod mit hold", men at give dem den fornødne anti-jinxeri, der sikrer dem sejren. Uden mine betydelige finansielle bidrag sidste sæson, havde Chelsea på ingen måde vundet CL. Det gjorde ondt på pengepungen, men jeg har ikke på ét eneste tidspunkt fortrudt det! Woohooo!!
Ja du har selvfølgelig alt dit jinxeri. Jeg har det lige modsat, jeg kunne aldrig drømme om at vædde imod mine hold.
Enten total triumf eller total nedtur.
Thumbs up!
The Insider (6433) skrev:
Uden den dumme russers betydelige finansielle bidrag sidste sæson, havde Chelsea på ingen måde vundet CL. Det gjorde ondt på pengepungen, men han har ikke på ét eneste tidspunkt fortrudt det! Woohooo!!
Lige til hele Jes Dorph-snakken. Jeg synes altså, at det er begyndt at blive meget bedre med ham i studiet. Jeg er enig i, at han i starten var alt for stiv og nyhedsvært-agtig, men jeg synes virkelig, at han er ved at komme i gang (hvilket næsten er lidt synd, når der nu er flere måneder til næste udsendelse).
Jeg tror stadig på, at det bliver et scoop med ham som vært. Kemien mellem ham og de andre værter er tydeligt ved at blive bedre og han er begyndt at løsne mere op (egentlig utroligt at en så erfaren tv-vært som ham har kunne virke så nervøs).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg har det lige omvendt. :P Jeg synes, han er begyndt at blive mere og mere irriterende. Især hans behov for altid at inkludere alt for meget information, når han stiller om til en reporter, er irriterende. Den information, han inkluderer, er alligevel nævnt 10 gange allerede!!! Så spar dog de 10 sekunder og lad vær med at kløjes i ordene. AAAAARRRRRGGGGHHHHH! Derudover er hans behov for at kommentere på fodbold også irriterende, da det er tydeligt, at hans viden er begrænset. AAARGH
#6431 The Insider 13 år siden
#6432 Åkepool 13 år siden
Ja du har selvfølgelig alt dit jinxeri. Jeg har det lige modsat, jeg kunne aldrig drømme om at vædde imod mine hold.
Enten total triumf eller total nedtur.
#6433 The Insider 13 år siden
#6434 Åkepool 13 år siden
ha ha, tro på det :)
#6435 The Insider 13 år siden
#6436 MMB 13 år siden
Thumbs up!
FYP
#6437 The Insider 13 år siden
#6438 MMB 13 år siden
Nej, det er "pjask". ;)
#6439 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg tror stadig på, at det bliver et scoop med ham som vært. Kemien mellem ham og de andre værter er tydeligt ved at blive bedre og han er begyndt at løsne mere op (egentlig utroligt at en så erfaren tv-vært som ham har kunne virke så nervøs).
#6440 MMB 13 år siden
Derudover er hans behov for at kommentere på fodbold også irriterende, da det er tydeligt, at hans viden er begrænset.
AAARGH