Gravatar

#6421 MMB 13 år siden

JannikAnd (6420) skrev:
Nej, og det er vist første gang, det er hændt i årevis. Men tillykke med avancementet og jeres træners snarlige tilbagevenden fra karantænen for match-fixing :)

Lol... og tak. ;)
Gravatar

#6422 JannikAnd 13 år siden

Godt regnet, Jes!

"21 mål er selvfølgelig for mange. Det er jo tre.. eller 2,99 mål i snit pr. kamp."
Gravatar

#6423 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Elkjær viser i hvert fald at han kan være objektiv. På trods af at han ikke bryder sig om Juventus er han i stand til at observere deres gode kvaliteter.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6424 MMB 13 år siden

Whispering Horse (6423) skrev:
Elkjær viser i hvert fald at han kan være objektiv. På trods af at han ikke bryder sig om Juventus er han i stand til at observere deres gode kvaliteter.

Han er ikke i studiet?
Gravatar

#6425 MMB 13 år siden

JannikAnd (6422) skrev:
Godt regnet, Jes!

"21 mål er selvfølgelig for mange. Det er jo tre.. eller 2,99 mål i snit pr. kamp."

Ja, Jes er en flødebolle.
Gravatar

#6426 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#6424 Nej det kan jeg også se, men det var nu også mere en generel betegnelse. Tror det var i går eller sidste uge han nævnte dem som favorit.

Gravatar

#6427 MMB 13 år siden

Whispering Horse (6426) skrev:
#6424 Nej det kan jeg også se, men det var nu også mere en generel betegnelse. Tror det var i går eller sidste uge han nævnte dem som favorit.

Så er vi enige. :) Men Preben favoriserer jo altid de italienske hold, men det er nu også dejligt, når der i forvejen er så meget snak om de engelske. :)
Gravatar

#6428 MMB 13 år siden

Ro på, Svend Gehrs. Så var Messis dribling vist ikke bedre...
Gravatar

#6429 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Egentlig var det også OK at Juve snupper førstepladsen, set med Milan øjne. Så skal klubben i det mindste ikke til Donetsk.

På den anden side så trækker vi nok alligevel Barcelona. Jeg vil dog helst møde PSG, alene af den grund at det kunne være fedt at få Carlo Ancelotti tilbage til San Siro for en stund.
Gravatar

#6430 Åkepool 13 år siden

The Insider (6412) skrev:
men så kan Chelsea da også endelig vinde EL

Den tager jeg gerne væddemål på, hvis altså Liverpool klarer at gå videre i aften.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: