Gravatar

#641 Babo Rises 13 år siden

Så kun halv time af chelsea vs United, og skiftede til Barca kampen, som blev noget af en underholdende affære. Iniesta's aflevering til Alves er det rene kunst. Hold op en semi finale der er i vente, mellem Madrid og Barca. Det kan vist ikke blive større.
Gravatar

#642 Kruse 13 år siden

Shit! Til kampen mellem Blackpool og Arsenal er Almunia blevet skadet, så nu skal Lehmann stå på mål. Arsenals 1., 2., 3., og 4. målmand er nu ude med en skade på samme tid! Hvor uheldig kan man være....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#643 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (642) skrev:
Shit! Til kampen mellem Blackpool og Arsenal er Almunia blevet skadet, så nu skal Lehmann stå på mål. Arsenals 1., 2., 3., og 4. målmand er nu ude med en skade på samme tid! Hvor uheldig kan man være....

Heldigt for Arsenal skal Blackpool jo komme til en chance, før det får nogen reel betydning ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#644 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (643) skrev:
Heldigt for Arsenal skal Blackpool jo komme til en chance, før det får nogen reel betydning ;)

Man ved nu aldrig med Lehmann på mål. I hans sidste tid i Arsenal var han kendt for at skabe en chance ud af ingenting til modstanderholdet, så helt tryg er jeg ikke ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#645 MaxHHansen 13 år siden

Er så småt ved at være i stemning til en fantastisk dag på lægterne, når striwerne gør det slemme ved ghetto-drengene, og sætter sig tungt på andenpladsen...
Gravatar

#646 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (644) skrev:
Man ved nu aldrig med Lehmann på mål. I hans sidste tid i Arsenal var han kendt for at skabe en chance ud af ingenting til modstanderholdet, så helt tryg er jeg ikke ;)

Ja, man må sige, at efter Blackpool har forsøgt at spille sin chance her i 2. halvleg, så har han da ikke haft for mange gode indgreb :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#647 HonoDelLoce 13 år siden

Hvor er det da dejligt at se Liverpool spille op til noget der ligner fordums styrke i 1. halvleg mod Man City..
Gravatar

#648 dyg 13 år siden

Naturligvis sker det, når jeg ikke ser kampen!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#649 HonoDelLoce 13 år siden

dyg (648) skrev:
Naturligvis sker det, når jeg ikke ser kampen!

Det var lidt af en opvisning, du missede.. Liverpool holdt City fuldstændig fra fadet, og man havde hele tiden fornemmelsen af, at City simpelthen ikke kunne følge med, når Liverpool satte den i højeste gear, bedst illustreret i 1. halvleg, efter Liverpool kom på 1-0. City prøvede at komme stærkt igen, og tilspillede sig lidt mere besiddelse. Men efter 5-8 minutter tog Liverpool fat igen, og så sig aldrig tilbage. Det var som om de lige gav City lidt plads, så de kunne finde ud af, hvad de egentlig ville.

Suarez spillede en kanon kamp, som helt sikkert fortjente et mål. Samarbejdet mellem ham og Carroll ligner noget, der kunne blive ualmindeligt meget værd i de næste par år. Og selvom jeg ellers ikke holder af ham, må man også give Kuyt, at han var OVERALT i dag.

At en 18årig debuterende højreback (Flanagan) fra eget akademi på intet tidspunkt var i nogen som helst problemer og udviste kæmpe ro over for City's milliard-investeringer var bare prikken over i'et..

Og så imponerer Jay Spearing mig altså mere og mere.
Gravatar

#650 The Insider 13 år siden

Dæleme herligt! Spurs skal have 4.-pladsen foran City!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: