Gravatar

#651 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg er ærlig talt ligeglad med hvem der tager hvilke pladser, når det nu alligevel ikke ser ud til, at Liverpool kan nå europæisk fodbold.. :D Selvom man da håber til det er matematisk umuligt ! :)

Jeg venter blot på, at det bliver officielt, at King Kenny skriver under på en ny kontrakt ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#652 The Insider 13 år siden

Fy for satan i helvede. I øvrigt sjovt hvor begejstret en Liverpool-mand som Jan Mølby kan være for Manchester United.
War. War never changes.
Gravatar

#653 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (652) skrev:
Fy for satan i helvede. I øvrigt sjovt hvor begejstret en Liverpool-mand som Jan Mølby kan være for Manchester United.

Jan Mølby har nu flere gange (også i sin tid som aktiv spiller) udtalt, at han er Man Utd-fan.. :)

Men hold da op hvor er Chelsea ringe.. Hold da helt ferie.. 8 ud af de startende 11 i dag ligner jo spillere, der slet slet ikke gider fodbold mere..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#654 The Insider 13 år siden

#653, er han nu OGSÅ United-fan? :-) Da han kommenterede Barcelona-Arsenal fortalte han, at hans hjerte havde banket for Arsenal, siden han var barn. Glory hunter!!

Essien og Lampard især var kæmpe skuffelser. Det var de også i den første kamp. Drogba skulle have været på fra start.
War. War never changes.
Gravatar

#655 HonoDelLoce 13 år siden

EDIT: i øvrigt kan det godt være, at det er at tage munden fuld, at han har kaldt sig selv for fan. At han beundrer United er nok mere retvisende i forhold til hans udtalelser :D

The Insider (654) skrev:
Drogba skulle have været på fra start.

Det kan der jo ikke være to meninger om (og hvis der alligevel er, så er den modstræbende part forkert på den! :D )

Reelt set er Chelsea jo heldige med, at nederlaget ikke blevet meget større - og at John Terry spillede færdig.. Eneste, der viste lidt gejst, var Ivanovich, Ramirez og så Drogba, da han kom ind.. Og det er en hel utroligt kontrast der er i forhold til den præstation man så Liverpool levere i går, hvor ikke én eneste spiller på holdet gav mindre end 100%..

Og nej, det var ikke for at rante og fortælle om hvordan Liverpool er bedre end Chelsea (selvom de selvfølgelig er ;) ), men mere et eksempel på hvor meget vilje betyder. Og hvor utroligt lidt træneren i Chelsea har styr på truppen. Flere af spillerne lignede jo nogen, der spillede helt ude af position, og det kan man jo kun beskylde de 900 forskellige opstillinger og taktikker, som Ancelotti har forsøgt sig med over de sidste 3-4 måneder..
Gravatar

#656 The Insider 13 år siden

Yeah, det hele hænger bare ikke sammen. Jeg synes næsten, at det mest sigende var Kalous ansigtsudtryk, da han skulle skiftes ind. Han lignede en mand, der lige havde fået konstateret testikelkræft, og han stod til at komme ind og prøve at gøre en forskel... Desillusionerende at se. De er tydeligvis blevet ramt gevaldigt på selvtilliden, og de fleste spiller bare under vanlige standarder.

Som livslang Chelsea-fan har jeg været vant til mange nedture, så derfor har jeg længe sagt, at det ville være vanvittigt at skifte Ancelotti ud lige efter, at han ellers har vundet The Double. Men jeg tvivler helt på, at han kan være med til at udslette den selvudslettende mangel på selvtillid.

Jeg er dog uenig i, at Terry skulle have haft rød. Som jeg ser det, er det Alex der begår et "gult frispark" ved at ramme Hernandez på skinnebenet, og derefter tumler Hernandez over Terry, hvor der tydeligvis - i slo-mo - ikke var skyggen af kontakt under bæltestedet og praktisk talt ingen over. Nani og Carrick faldt godt nok også let i dag, men jeg vil ikke prøve at sige, at Chelsea fortjente at vinde, for det gjorde de bestemt ikke. Men Mølbys snak om, at Uniteds samlede sejr slet ikke tydeliggjorde skellet mellem holdene synes jeg ærlig talt er noget værre vås. United udviste fornemt, solidt power-play indimellem, men Chelsea dominerede de første 45 minutter totalt inden 1-0 målet, og uafgjort i den første kamp havde været et fair resultat. Under alle omstændigheder...

GO SCHALKE! GO REAL (medmindre Tottenham selvfølgelig præsterer et sindssygt mirakel i morgen)
War. War never changes.
Gravatar

#657 Kruse 13 år siden

The Insider (656) skrev:
GO SCHALKE! GO REAL (uanset om Scum skulle kunne præstere et mirakel)

Fixed!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#658 The Insider 13 år siden

Niiiiiiiiiiiiice
War. War never changes.
Gravatar

#659 Scherlund 13 år siden

Helt enig i at stort set alle Chelsea spillerne lignede nogen der ikke selv troede på at de kunne vinde og de virkede ikke engang som om de ville give det et forsøg.

Nå lad så endelig Tottenham komme i finalen så de måske misser en masse point i ligaen til Liverpool :)

Hvad er der forresten sket med reglen om at spillerne ikke må give tegn til dommeren om at en modspiller skal have et kort? Er den gået den samme vej som reglen om at tacklinger bagfra skal give rødt hvis man ikke rammer bolden?

Jeg kom bare til at tænke på det da Nani sad og gestikulerede at en Chelseaspiller skulle have et kort. Han var sikkert ikke den eneste der gjorde det, men lige den situation var meget i øjne faldende.
Gravatar

#660 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Af mere spændende nyheder, så vil Berlusconi købe 1 måske 2 verdenstjerner til sommer. En af dem kunne han godt tænke sig var Cristiano Ronaldo. Han udtaler at man har lov til at drømme og for det meste går de i opfyldelse. I hvert fald for ham, hehe.

Nå men det er selvfølgelig nok bare spind fra hans side af, men han har dog givet en blankocheck til Onkel fester om at købe en eller anden verdensstjerne. På trods af hans præsidentembede, kan jeg ikke andet end at holde af hans til tider gakkede udtalelser.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: