Theo Walcott har store mangler, og flere af dem var også tydelige i dag, men for satan hvor kan han være giftig når det kører for ham. Giv ham bare de penge han vil have, forlæng hans kontrakt, og brug ham ofte på frontangriber-pladsen, når vi spiller mod modstandere der giver så meget plads som Newcastle.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg så første halvleg af Arsenal-Newcastle mens jeg sad og arbejdede. Glemte at få set anden halvleg (da jeg i stedet kom til at sidde og lege med noget nyt skriveprogram).
Skal da ellers lige love for, at jeg gik glip af noget ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Han er verdens bedste fodboldspiller! Til gengæld skal han ind på et hold, der p.t. spiller ad helvede til. Èn ting er dog sikkert: Vil 100 gange hellere have Ba end Sturridge. Og ja, nu bilver Sturridge topscorer næste sæson. You're welcome, Liverpool-fans!
#6571 bhs 13 år siden
#6572 Kruse 13 år siden
#6573 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg så første halvleg af Arsenal-Newcastle mens jeg sad og arbejdede. Glemte at få set anden halvleg (da jeg i stedet kom til at sidde og lege med noget nyt skriveprogram).
Skal da ellers lige love for, at jeg gik glip af noget ! :D
#6574 The Insider 13 år siden
#6575 Kruse 13 år siden
Ahhh....Så god er Demba Ba heller ikke ;)
#6576 The Insider 13 år siden
#6577 The Insider 13 år siden
#6578 MMB 13 år siden
Engelske eksperter er uenige om stort set det hele.
#6579 IK 13 år siden
Haha.. :) :''De Rossi can't run''????? Den mand ser vist ikke italiensk fodbold.
#6580 MMB 13 år siden