Her og der har han leveret en rigtig god indsats, men han er bare så sindssygt selvisk, og det har han været helt fra starten af... skyder håbløst forbi målet eller dribler i evigheder, indtil han ryger ud over mållinjen, når han snildt kunne have leveret en let, præcis assist. Jeg har slet ikke tal på, hvor ofte det er sket.
det er også det indtryk jeg har af ham, mest gennem mange af dine udtalelser her i tråden. Men så har vi to angribere der ikke vil slippe bolden, men heldigvis får den ene da en hel del ud af det :)
Det skal dog siges, at Suarez godt kan finde sine medspillere, når der ikke er anden udvej.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#6581 MMB 13 år siden
Præcis. :D Og "I think the Irish boys will dominate Pirlo." er også legendarisk. :D
#6582 The Insider 13 år siden
#6583 Åkepool 13 år siden
Tak tak :)
Jeg har nu ikke stor fidus til Sturridge, men så kan han kun overraske positivt :)
#6584 The Insider 13 år siden
#6585 Åkepool 13 år siden
det er også det indtryk jeg har af ham, mest gennem mange af dine udtalelser her i tråden.
Men så har vi to angribere der ikke vil slippe bolden, men heldigvis får den ene da en hel del ud af det :)
Det skal dog siges, at Suarez godt kan finde sine medspillere, når der ikke er anden udvej.
#6586 HonoDelLoce 13 år siden
Nogle gange kan Suarez bare se en udvej, hvor andre ikke kan :D
Hans aflevering til Sterling til 1-0 i går dog...... Puh ha, en lækkerbisken ! :)
#6587 Åkepool 13 år siden
det er rigtigt. han er bare fantastisk for tiden :)
#6588 The Insider 13 år siden
Jamen dog.
#6589 The Insider 13 år siden
#6590 The Insider 13 år siden