Gravatar

#6611 Åkepool 13 år siden

The Insider (6609) skrev:
så man kunne få lidt gratis indisk takeaway til aftensmad. Hvilket minder mig om Krohn-Dehli...

The Insider (6610) skrev:
Flot, flot præstation af Mansfield! Men nok ikke mere, end Suarez og Co. kan håndtere!

Man er vist i det komiske hjørne her til aften :)

Jeg har sgu svært ved at smile efter sådan en spand lort fra Liverpool.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6612 Kruse 13 år siden

Man må give det til Suarez. Han kan noget med bolden på egen hånd....

(Sorry, jeg måtte af med den :P)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6613 MMB 13 år siden

Ja, man kan roligt sige, han havde en finger med i spillet!
Gravatar

#6614 Åkepool 13 år siden

Der er selvfølgelig ingen tvivl om at ham rammer bolden med hånden og der ikke skulle ha´været mål.
Men jeg er ganske sikker på, at han ikke knalder til den med vilje. Bevares, hans hånd er langt ude, men der er jo ingen spillere (udover Simon Poulsen) der løber og kæmper med armene ned langs kroppen og hele den opgivende måde han skyder bolden i målet på, ja hele hans kropssprog ved målet siger i min verden at han selv regner med, at målet bliver underkendt.

Og måden han "fejrer" målet på, lyser også langt væk af, at det kommer bag på ham.

At han så efterfølgende kunne smutte hen til dommeren og sige der var hånd på, er en anden sag, men det er nok de færreste (udover Klose) der er så ærlige.
Gravatar

#6615 Åkepool 13 år siden

Graham Poll giver sin mening til kende omkring Suarez' håndboldspil:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-...
Gravatar

#6616 The Insider 13 år siden

Wow, sikke en indsats af Bradford. Det bliver svært at vælge, hvem man skal holde med i finalen mellem dem og Swansea.
War. War never changes.
Gravatar

#6617 Åkepool 13 år siden

Hvad siger du til sådan en udtalelse, Johan?:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20948372

Så kan man som Liverpool-fan tænke "Sådan!!", men man kan også tænke at "Det har han nok også sagt om Chelsea og ville nok også sige det om Scum?".
Gravatar

#6618 Kruse 13 år siden

Det er ren fan-pleasing, og er vel også forventeligt at han siger noget lignende, men hans udtalelse havde dog lige passet lidt bedre hvis han havde tilføjet: "that have never won the Premier League" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6619 Åkepool 13 år siden

Kruse (6618) skrev:
"that have never won the Premier League" :)

Hov hov du, nu bliver du personlig, så er jeg skredet ;)

Gravatar

#6620 The Insider 13 år siden

#6617, oh yes, så den også godt i går, da artiklen røg op. Og jeg er enig med Kruse, det er udelukkende for at tilfredsstille Liverpools fans - og så nok også for at give en lille lussing til Chelsea. Hvis han havde nogen stærkt tilknytning til Chelsea, havde han jo aldrig sagt den slags og dermed undermineret Chelsea til en vis grad. Jeg synes, han er en nogenlunde spiller, og jeg er England-fan, så jeg håber, at han på et tidspunkt opfylder sit potentiale... Men han fik dæleme mange chancer hos Chelsea (især i AVB-tiden), og han var virkelig dårlig til at udnytte dem. Helt forrykt selvisk i sit spil... Jeg er i hvert fald mere glad for at have Ba, men nu tiden vil vise, om jeg har det på samme måde om et par sæsoner :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: