Gravatar

#1321 The Insider 13 år siden

Den komplette liste:

---

1740: Group F: ARSENAL, Marseille, Olympiakos, Borussia Dortmund

1739: Group B: Inter Milan, CSKA Moscow, Lille, Trabzonspor

1738: Group E: CHELSEA, Valencia, Bayer Leverkusen, Genk

1737: Group H: Barcelona, AC Milan, BATE Borisov, Viktoria Plzen

1736: Group D: Real Madrid, Lyon, Ajax, Dinamo Zagreb

1735: Group C: MAN UTD, Benfica, Basel, Otelul Galati

1734: Group G: FC Porto, Shakhtar Donetsk, Zenit, Apoel FC

1734: Group A: Bayern Munich, Villarreal, MAN CITY, Napoli

---

Haha, helt som sædvanligt er United allerede videre til 1/8-finalerne, før gruppespillet er gået i gang. Kunne ikke have forestillet mig en lettere gruppe, og yes - jeg ved godt, at Chelsea også har været lettere heldige på den front i de senere år :-)

Gruppe H havde været meget sjov for FCK... Pudsigt at Real Madrid og Lyon altid bliver sat sammen. Til gengæld bliver det formentlig en smule hårdt for City i gruppe A. Det må da være det tætteste vi kommer på en "dødens pulje". Det ser heller ikke ud til, at Arsenal vil kunne køre den hjem på kruse control, men jeg gætter på, at alle engelske hold går videre :-)
War. War never changes.
Gravatar

#1322 Kruse 13 år siden

The Insider (1321) skrev:
Det ser heller ikke ud til, at Arsenal vil kunne køre den hjem på kruse control

Hehe :)

Det bliver nok ikke en walkover for Arsenal, men de er trods alt stadig favoritter i gruppen. Jeg er i det mindste glad for at det ikke blev til nogen russiske eller østeuropæiske. Gruppe A bliver spændende at følge.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1323 Babo84 13 år siden

City mod Bayern og Barca mod Milan, er nok de bedste kampe.
Gravatar

#1324 MMB 13 år siden

Babo84 (1323) skrev:
City mod Bayern og Barca mod Milan, er nok de bedste kampe.

Nå, så du mener ikke, det bliver Zenit-Apoel FC?
Gravatar

#1325 zombieman 13 år siden

Ja som Internationale fan er jeg sgu pænt tilfreds med den lodtrækning. Er du tosset gruppe A er led og alle fire hold kan sagtens gå videre dog med City og Bayern som favoritter. Og Foeller Som Juve fan må der snart være udsigt til Champions league tror sgu i kommer i top 3 i år.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#1326 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Det gode ved Milans gruppe er at de bør gå videre og at de ikke kan trække Barcelona i 1/8-dels finalerne. Desuden bliver kampen nok vist på 3+, nu da der ingen danske hold gik videre.

Gruppe A bliver sjov at følge. Det bliver noget af en debut for det her Napoli hold. Jeg vil dog ikke undervurdere holdet. Slet ikke på hjemmebanen som er en sand heksekedel.

Manchester United er for 12 år i træk heldige med deres pulje. De kan vel stille med deres reservehold og stadigvæk gå ubesejret igennem.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1327 MMB 13 år siden

Jeg er til freds med alt i top 4 i Serie A, og jeg er også rimelig optimistisk i år. Vi skal bare lige have en midterforsvarer og en venstrefløj hjem, så skal det nok gå! :) Kan du forresten hjælpe mig med følgende spørgsmål:

Er der nogen herinde, som har været inde og se fodbold på San Siro og evt. kan komme med nogle råd til mig omkring billetter?

Jeg SKAL have billetter til Inter-Juventus d. 30. oktober, og jeg vil høre, om der er nogen af jer, som har nogle erfaringer omkring billetkøb, siddepladser, erfaringer omkring Milano og alt muligt andet. :)
Gravatar

#1328 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

I øvrigt også fantastisk at Milan har fået tilknyttet Alberto Aquilani på en lejeaftale. En rigtig dygtig spiller med nogle af de samme karakteristika som Pirlo.

Jeg tror dog ikke at Milan køber flere spillere, selv om Onkel Fester har overrasket før. Sidste år kom Robinho og Ibrahimovic i hvert fald lige til sidst. Rygtet går på Kaka på en lejeaftale hvor Milan skal betale 40% af hans løn. Et rygte jeg ikke tror på.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1329 zombieman 13 år siden

#1326 Ja Napoli spiller sgu en god gang bold og kan sagtens drille de store. Generelt ser Serie A bedre og bedre ud efter hver sæson, og jeg håber at vi snart er oppe i samme klasse som den var i slut 80érne og 90érne. Både Milan, Inter, Juve, Napoli og måske Roma og Udinese kan være med i kampen om topplaceringer i år.

Aquilani skal nok blive et godt køb generalt er begge hold fra Milano igang med den samme proces foryngelse af truppen. Om et par år tror jeg både at i og os kan være med i kampen om CL trofæet for alvor igen.

Må indrømme at jeg synes vores transfer vindue indtil videre har været mildest sagt bekymrerne. Etoó er væk og umidelbart kommer der ikke en erstatning bare tæt på den klasse. Håber dog stadig at Moratti hiver en kanin op af hatten. Og skulle det ikke ske tror jeg stadig på en top 3 placering.

Foeller i skal i top 3 for at komme i CL næste sæson den fjerde plads er røget til Tyskland.
MHT at bestille billetter. Prøv og oprette dig inde på Interclub.dk som bruger. Selvom du er Juventus fan plejer folk derinde og tage godt imod sålænge man opfører sig ordentligt og de kan helt sikkert hjælpe dig. Og så håber jeg du får en god tur også selvom i taber :)

Lick my plate you dog dick
Gravatar

#1330 MMB 13 år siden

zombieman (1329) skrev:
Foeller i skal i top 3 for at komme i CL næste sæson den fjerde plads er røget til Tyskland.

Du har selvfølgelig ret, men en 3. plads bør bestemt også være mulig, selvom det ikke bliver let. :)

Jeg har også oprettet en bruger på Interclub.dk, men så vidt jeg kan se, så skal man tilmelde sig hele ICD og ikke alene forummet, og det har jeg også gjort, men jeg har ikke fået et svar fra dem siden...

Skriv ny kommentar: