Gravatar

#6631 Kruse 13 år siden

Ivanovic får sgu' nogle hjerneblødninger en gang i mellem :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6632 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så har Milan købt 50% af Riccardo Saponara som er en meget talentfuld spiller. Helt i tråd med den nye linie fra Milan. Nemlig unge og talentfulde spillere.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6633 The Insider 13 år siden

Ivanovich 2-0 Chelsea. Som jeg lige skrev på Facebook - Michu er sgu på ingen måde sæsonens røverkøb til en pris af 2 millioner pund. Det er endnu vildere, at Laudrup fik Ivanovich helt gratis.
War. War never changes.
Gravatar

#6634 loki 13 år siden

Pftt...

Måske du nu er kureret for alt dette anti-jinxeri, og bare kan heppe på dit hold som en normal fodboldfanatiker? Men nej lad mig gætte, du anti-jinxede for lidt, så nu bliver det endnu værre end før yes?
www.peakoil.dk
Gravatar

#6635 The Insider 13 år siden

Jeg glemte helt at anti-jinxe Chelsea forinden gårsdagens kamp, så naturligvis skruer jeg ENDNU mere op for anti-jinx-blusset fremover!
War. War never changes.
Gravatar

#6636 loki 13 år siden

The Insider (6616) skrev:
Wow, sikke en indsats af Bradford. Det bliver svært at vælge, hvem man skal holde med i finalen mellem dem og Swansea.

Mere anti-jinx kan det vist ikke blive, så måske du skulle prøve at heppe direkte.
www.peakoil.dk
Gravatar

#6637 The Insider 13 år siden

Ah, den havde jeg helt glemt! Men jeg havde tydeligvis ikke anti-jinxet NOK! Tak for reminderen!! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6638 MMB 13 år siden

For helvede, Filmz. Halvdelen af mine indlæg forsvinder i intetheden... Havde lige skrevet en længere Lampard post... Cliffs:

Lampard-sagen = Del Piero-sagen i lightudgaven
Begge er klublegender og burde have lov til at blive, hvis de ville.
Jeg har stor respekt for Lampard, og han er den mest sympatiske Chelsea mand.
Håber dog ikke, han kommer til Juve, men ønsker ham en god afslutning på karrieren.
Gravatar

#6639 loki 13 år siden

The Insider (6637) skrev:
Ah, den havde jeg helt glemt! Men jeg havde tydeligvis ikke anti-jinxet NOK! Tak for reminderen!! :-)

Heh ja jeg tænkte det nok tsk tsk... ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#6640 Åkepool 13 år siden

Foeller (6638) skrev:
og han er den mest sympatiske Chelsea mand

Hmm, vælger man bare helt at se bort fra hans opførsel 12. sep. 2001, som beskrevet i #6623?

Eller mener du bare at samtlige andre Chelseaspillere er endnu værre? ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: