Taktisk fremragende indsats af United, som er svære at spille imod. Chelsea var tamme over begge kampe, meget overraskende.... og dog? United er nok i finalen, som forventet.
Jeg er dog uenig i, at Terry skulle have haft rød. Som jeg ser det, er det Alex der begår et "gult frispark" ved at ramme Hernandez på skinnebenet, og derefter tumler Hernandez over Terry, hvor der tydeligvis - i slo-mo - ikke var skyggen af kontakt under bæltestedet og praktisk talt ingen over.
Indrømmet, jeg tror ikke, jeg så slow'en.. Men i øjeblikke tænkte jeg da "gult kort" før jeg overhovedet så, hvem der havde begået det.. Men jeg giver mig gerne, da jeg som sagt ikke så slow'en :)
The Insider (656) skrev:
jeg vil ikke prøve at sige, at Chelsea fortjente at vinde, for det gjorde de bestemt ikke
På ingen måde i dag, nej.. Men - uden i øvrigt at ville falde i fælden med "hvad nu hvis" - så ville det uden tvivl have været en kamp på helt andre præmisser, hvis Evra (retteligt) havde fået rødt kort og givet et straffespark til Chelsea i slutningen af første møde..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#661 Babo Rises 13 år siden
#662 HonoDelLoce 13 år siden
Indrømmet, jeg tror ikke, jeg så slow'en.. Men i øjeblikke tænkte jeg da "gult kort" før jeg overhovedet så, hvem der havde begået det.. Men jeg giver mig gerne, da jeg som sagt ikke så slow'en :)
På ingen måde i dag, nej.. Men - uden i øvrigt at ville falde i fælden med "hvad nu hvis" - så ville det uden tvivl have været en kamp på helt andre præmisser, hvis Evra (retteligt) havde fået rødt kort og givet et straffespark til Chelsea i slutningen af første møde..
#663 Åkepool 13 år siden
Never ever. Han har, som Insider også er inde på, aldrig lagt skjul på, at han altid har været Arsenal-fan.
#664 HonoDelLoce 13 år siden
Læs mit efterfølgende indlæg ;)
#665 Åkepool 13 år siden
Det gjorde jeg såmænd også, men der dæmpede du bare hans United-fanskab, så jeg ville bare lige slå det med Gunners fast ;)
#666 loki 13 år siden
#667 Asger 13 år siden
#668 Kruse 13 år siden
#669 Kruse 13 år siden
#670 HonoDelLoce 13 år siden
Så kan du dælme ikke se meget italiensk fodbold :D