Gravatar

#6731 Kruse 13 år siden

Åkepool (6730) skrev:
Men for helvede hvor er det dog depressionsfremkaldende at se dem levere sådan en gang bæ.

Den følelses kender jeg desværre alt for godt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6732 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Ser ud til at Balotelli er tæt på at skifte til Milan. Det skal nok blive spændende.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6733 zombieman 13 år siden

Whispering Horse (6732) skrev:
Ser ud til at Balotelli er tæt på at skifte til Milan. Det skal nok blive spændende.

Ja for i har rigtig brug for uro og ballade i omklædningsrummet
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6734 HonoDelLoce 13 år siden

Der ser da også ud til at ske lidt i den hjemlige andedam lige for tiden (selvom det øjensynligt ikke interesserer så mange herinde :) )

Umiddelbart lyder salget af Aron fra AGF som den største handel, men hvis rygterne om et salg af Claudemir til Twente holder, så tror jeg mindst sådan en handel kommer til at stå i to millioner euro. FCK har ikke for vane at sælge sine spillere billigt - så vil de hellere beholde dem og lade kontrakten gå. Det er trods alt en af de første på holdkortet, og selvom man med kontrakten til Daniel Jensen har ualmindeligt mange centrale midtbanespillere i truppen, så er Claudemir dog den eneste med bare et nogenlunde offensivt snit i sit spil. Ydermere er der vedholdende rygter om et farvel til Grindheim, og personligt har jeg længe håbet på et spark i røven til Thomas Kristensen.

FCN's køb af Conor O'Brien synes er jeg godt set. En spiller med gode pasninger, der længe har været for god til SønderjyskE, så at hive ham ind på en fri transfer synes jeg lyder som en lille genialitet. Er sikker på, at han får stor succes.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6735 The Insider 13 år siden

FC Fyn ser ud til at krakelere. Dermed mister Danmark sin eneste interessante klub.
War. War never changes.
Gravatar

#6736 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så er det kun Balotellis underskrift der angiveligt mangler. Prisen skulle lige på €20-21 mio. og en årsløn på €4 mio.
Gravatar

#6737 The Insider 13 år siden

Puha, det bliver dejligt at få ham væk fra PL.
War. War never changes.
Gravatar

#6738 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så blev den officiel. Det er blevet bekræftet på Milan Channel at Balotelli skifter til Milan på en aftale som varer frem til 2017.

Såfremt han består lægetjekket i morgen.
Gravatar

#6739 The Insider 13 år siden

Kom så, lad os få en underholdende 4-4'er!
War. War never changes.
Gravatar

#6740 Kruse 13 år siden

Pis, mig i øret, hvor har Sagna været dårlig i lang tid....endnu en personlig fejl fra ham.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: