Hvis Chelsea går videre, ryger de bare ud i en anden runde mod et overlegent hold. Ryger de ud nu, vil det være et større søm i Benitez' kiste, så det er næsten lige før, at et ekstremt pinligt nederlag i dag er en attraktiv tanke. Så bliv bare ved med at hylde Chelsea, Kruse!
#6727, eeeeeej! Jeg VIDSTE, du holdte med Spanien i håndbold!
Jeg holder ikke med Spanien i noget som helst. Måske tyrefægtning, men en gang i mellem holder jeg alligevel med tyren. Jeg har bare ikke den fjerneste interesse for håndbold, så resultatet af kampen betyder kun for mig en brøkdel af hvad FA-cup resultaterne betyder.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Dog skal Liverpool nok komme tilbage og vende opgøret.
If only :(
Kæft det var ringe!! Sterling har spillet som en pose lort de sidste 12 kampe, så en måneds pause fra fodbold til ham, er helt på sin plads.
Men hvor er det både godt og skidt, at se hvor meget Stevie stadig betyder for Liverpool. De blev et 10 gange bedre hold efter han kom ind og skabte det ene efter det andet.
Men for helvede hvor er det dog depressionsfremkaldende at se dem levere sådan en gang bæ.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#6721 The Insider 13 år siden
#6722 The Insider 13 år siden
#6723 Kruse 13 år siden
#6724 The Insider 13 år siden
#6725 Kruse 13 år siden
Dog skal Liverpool nok komme tilbage og vende opgøret.
#6726 The Insider 13 år siden
#6727 Kruse 13 år siden
#6728 The Insider 13 år siden
#6729 Kruse 13 år siden
Jeg holder ikke med Spanien i noget som helst. Måske tyrefægtning, men en gang i mellem holder jeg alligevel med tyren. Jeg har bare ikke den fjerneste interesse for håndbold, så resultatet af kampen betyder kun for mig en brøkdel af hvad FA-cup resultaterne betyder.
#6730 Åkepool 13 år siden
If only :(
Kæft det var ringe!! Sterling har spillet som en pose lort de sidste 12 kampe, så en måneds pause fra fodbold til ham, er helt på sin plads.
Men hvor er det både godt og skidt, at se hvor meget Stevie stadig betyder for Liverpool. De blev et 10 gange bedre hold efter han kom ind og skabte det ene efter det andet.
Men for helvede hvor er det dog depressionsfremkaldende at se dem levere sådan en gang bæ.