Det var lidt trist for Liverpool, at de ikke lige formåede at få den sidste pind sat ind. Men ret skal være ret, og de producerede ikke så vanvittigt mange store chancer ud over målene.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg ikke ligefrem er Chelsea-fan, og som de fleste (eller i hvert fald en stor del af) Liverpool-fans er jeg heller ikke just den store Rafael Benitez-sympatisør.
Men Chelsea-"tilhængernes" råb mod Benitez hele kampen i går er fandeme da en skændsel for hele fodbolden, og for første gang i efterhånden mange år må jeg s'gu give den lettere buttede spanier ret; stop da med det fis og støt jeres hold! Benitez er væk til sommer, måske før, og det er jo altså ikke hans skyld, at Di Matteo blev fyret.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6821 The Insider 13 år siden
#6822 HonoDelLoce 13 år siden
#6823 The Insider 13 år siden
#6824 The Insider 13 år siden
#6825 knipsknips 13 år siden
#6826 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#6827 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#6828 Kruse 12 år siden
#6829 Ispep 12 år siden
#6830 HonoDelLoce 12 år siden
Men Chelsea-"tilhængernes" råb mod Benitez hele kampen i går er fandeme da en skændsel for hele fodbolden, og for første gang i efterhånden mange år må jeg s'gu give den lettere buttede spanier ret; stop da med det fis og støt jeres hold! Benitez er væk til sommer, måske før, og det er jo altså ikke hans skyld, at Di Matteo blev fyret.